یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
کد خبر: 352256
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
اعزام مبلغ

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از اعزام هزار و ۷۰۰ مبلغ به نقاط مختلف این استان در ماه مبارک رمضان خبرداد.

حجت‌الاسلام علی بخشی،در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برنامه های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  در ماه مبارک رمضان اظهارداشت: همزمان با فرار سیدن ماه مبارک رمضان ، طبق  سال های گذشته روحانیونی از این استان برای تبلیغ به نقاط مختلف استان اعزام شده اند.

مسئول امور مبلغان اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  تصریح کرد: امسال بیش از یک هزار و ۷۰۰ مبلّغ در ماه مبارک رمضان به  سراسر استان اعزام و مشغول فعالیت شده اند.

وی افزود: مبلغان در طول این ایام، علاوه بر بیان احکام شرعی و اقامه نماز جماعت در مناطق تبلیغی ، به شبهات و سئوالات دینی  و اعتقادی مردم هم پاسخ می دهند.

حجت‌الاسلام بخشی، کلاس های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تصحیح قرائت نماز، فضایل و آثار و برکات ماه رمضان، فرصت ها و چالش های فرهنگی منطقه  را از جمله دیگر مباحث مطرح شده توسط مبلّغان اعزامی ماه مبارک  رمضان عنوان کرد.

وی  ادامه داد: استان خراسان رضوی هرساله علاوه  بر این اعزام ها، به چندین استان دیگر کشور هم ، مبلغ اعزام می کند، به طوری که سال گذشته، مبلغان خراسان به 12 استان کشور اعزام شدند.

حجت‌الاسلام علی بخشی با بیان اینکه سال گذشته 330 نفر از استان خراسان به دیگر استان های کشور اعزام شدند، بیان داشت:  امسال هم مبلغانی به  استان های دیگر کشور اعزام شده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha