دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
معصومی نیا - خوی

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی خوی گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای تسخیر و جذب قلوب جوانان و نوجوانان جهت معرفت افزایی و بصیرت دهی است.

حجت الاسلام غلامرضا معصومی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، در تشریح برنامه های تبلیغی و دینی اداره تبلیغات اسلامی خوی اظهارداشت: اعزام 120 نفر از مبلغان و روحانیون به مناطق شهری و روستایی جهت پوشش برنامه های ماه مبارک رمضان از اهم برنامه های تبلیغی شهرستان خوی است.

وی از تشکیل گروه های تبلیغ دینی آیت الله خویی(ره) خبرداد و افزود: اعضای این گروه با حضور در پارک ها و برپایی خیمه های تبلیغی در میادین اصلی شهر به بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات دینی و اعتقادی می پردازند.

رئیس تبلیغات اسلامی خوی تصریح کرد: جذب جوانان و نوجوانان در راستای تقویت باورهای دینی و تحکیم اعتقادات دینی آنان از اهم وظایف روحانیون و مبلغات اعزامی به مناطق و مساجد شهری و روستایی است.

وی افزود: اعزام 10 نفر از مبلغات حوزوی مدرسه الزهرا(س) خوی به مساجد شهری و روستایی جهت رفع پاسخگویی به سئوالات شرعی و بیان احکام بانوان درماه رمضان، یکی دیگر از برنامه های اداره تبلیغات اسلامی خوی بوده است.

وی ادامه داد: جمع خوانی قرآن کریم در 50 مسجد شهری و روستایی توسط قاریان برجسته همزمان با ماه رمضان در خوی یکی دیگر از برنامه هاست، چراکه ماه رمضان، ماه بهار قرآن است و مسلمین بایستی نسبت به انجام اعمال عبادی این ماه انس و اهتمام بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام معصومی نیا در پایان بیان داشت: برگزاری مسابقات ویژه کودکان و نوجوانان با عنوان "قرآن بخوان، جایزه بگیر"، تبیین اهداف دشمن از طراحی عرفان های کاذب و نوظهور، پاسخگویی و آموزش مسائل دینی و معنوی برای رده های سنی کودکان و نوجوان از دیگر برنامه های ماه ضیافت الهی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha