جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام محمد صادق امینی - مسجد سلیمان

حوزه/ بدحجابی، نشأت گرفته از ورود دشمنان به مرزهای فکری جوانان است و برای بهبود وضعیت حجاب و عفاف در ایران باید قوانینی مناسب وضع شود، تا بر مبنای آن همه دستگاه ها موظف به مقابله با این معضل دامن‌گیر شوند.

حجت الاسلام محمدصادق امینی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به فرصت های بی‌شمار ماه مبارک رمضان برای اصلاح فرهنگ جامعه، اظهار داشت: این ماه، فرصتی ناب برای تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی است که در این خصوص روحانیت شیعه باید پیش قدم و میدان دار باشد.

*ضرورت تبلیغ هدفمند عفاف و حجاب

استاد حوزه علمیه خوزستان، خواستار تبلیغ هدفمند مبلغان در زمینه حجاب و عفاف شد و تصریح کرد: امروزه، مظاهر بدحجابی یکی از معضلات فرهنگی جامعه بوده و این مسئله ریشه در جنگ نرم فرهنگی دشمن علیه اسلام ناب محمدی دارد و باید با آن مقابله همه جانبه کرد.

وی با تأکید بر این که بدحجابی، نشأت گرفته از ورود دشمنان به مرزهای فکری جوانان است، تصریح کرد: برای بهبود وضعیت حجاب و عفاف در ایران باید قوانینی مناسب وضع شود، تا بر مبنای آن همه دستگاه ها موظف به مقابله با این معضل دامن‌گیر شوند.

امام مسجد سلیمان، در ادامه به تفاوت قوانین موجود در کشور با دیگر جوامع بین المللی اشاره کرد و گفت: برخی مردم بیان می کنند که در کشورهای اروپایی نسبت به وضعیت ظاهری، آزادی مطلق وجود دارد، غافل از این که در آنجا نیز هرکسی هرطور که بخواهد نمی تواند لباس بپوشد و باید بر اساس قوانین آن کشور وضعیت ظاهری خود را تعیین کند، اما در ایران اسلامی شاهد رعایت قوانین ظاهری نیستیم.

*اصلاح فرهنگ جامعه نیازمند عزم جدی مسئولان

مسئول مدرسه علمیه المهدی(عج) مسجد سلیمان در پایان خواستار توجه بیش از پیش مسئولان به مقوله حجاب و عفاف شد و اظهار داشت: اصلاح فرهنگ جامعه نیازمند عزم جدی مدیران و مسئولان کشور بوده و باید همه شرکت‌ها و ارگان ها را در این کار دخیل کنند، تا در این صورت افرادی استخدام شوند که ظاهر و پوشش اسلامی داشته باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha