سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
ماه رمضان

حوزه/ مسئول مدرسه علمیه امام مهدی(عج) نیریز گفت: هرچند که در طول سال باید به قرآن اهتمام داشته باشیم اما در ماه رمضان، قرائت و تدبر در این کتاب شریف دارای جایگاه ویژه ای است.

حجت الاسلام سید مهدی فال اسیری، در گفتگو با خبرگزاری حوزه در فارس با اشاره به اهمیت ماه رمضان اظهار داشت:  در ماه مبارک رمضان یکی از شیرین ترین اعمال، رسیدگی به امور خانه و خانواده به شمار می آید؛ سرپرست خانواده باید در این ماه مبارک همه زمینه های لازم برای انجام عبادت را مهیا نماید، البته لطف خداوند هم  به گونه ای است که شرایط را برای این مهم فراهم می کند.

مسئول مدرسه علمیه امام مهدی(عج) نیریز یادآورشد:  در این ماه، سرپرست خانواده که رهبری این مجموعه را به عهده دارد نباید از امور داخل خانواده خود غافل باشد.

وی افزود: افراد یک خانواده باید به الگوهایی که موجود است مراجعه نمایند و با درس گرفتن از آن، این سبک و شیوه را در زندگی روز مره خود پیاده نمایند

به گفته حجت الاسلام فال اسیری، ، بهترین الگوی انسان کتاب وحی  است که باید با مراجعه به آن در ماه رمضان اهتمام بیشتری به آن پیدا نموده و از آیات و روایات متعددی که وجود دارد نهایت استفاده را ببرند.

وی اذعان داشت: ماه رمضان ، ماه بهار قرآن است، هرچند که در طول سال باید به قران اهتمام داشته باشیم اما در این ماه قرائت و تدبر در این کتاب شریف دارای جایگاه ویژه ای است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha