پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله صافی

حوزه/ حضرت آيت الله صافي گلپايگاني گفتند: مسئولين بايد از هر موقعيتي براي خدمت به مردم و گره گشايي از مشكلات آنها خصوصا اقشار فقير جامعه استفاده كنند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، این مرجع تقلید امروز  در ديدار فريدون همتي سرپرست استانداري قم با بيان اين كه مسئوليت ها گذرا هستند اظهار كردند: مسئولين بايد حداكثر استفاده را از فرصت ها براي خدمت به مردم و كسب رضاي الهي داشته باشند.

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني با تاكيد بر ضرورت تلاش براي كسب رضاي خداوند و توجه به معنويات در امور  گفتند:: هر كسي در هر سمتي بايد بر انجام وظايف و تكاليف خود مراقبت داشته باشد.

ایشان  با بيان اين كه فرصت هاي خدمت به مردم براي افراد زودگذر هستند افزودند: مسئوليت ها امتحان الهي هستند و بايد تلاش كرد تا از اين آزمون سربلند بيرون بياييم.

معظم له با اشاره به مشكلات مردم در زمينه هاي مختلف تصريح كرد: مسئولين بايد از هر موقعيتي براي خدمت به مردم و گره گشايي از مشكلات آنها خصوصا اقشار فقير جامعه استفاده كنند.

حضرت آيت الله صافي گلپايگاني همچنين وجود حضرت معصومه (س) و حوزه هاي علميه را مايه خير و بركت براي قم دانستند و گفتند: مسئولين بايد دين خود را از جهات مختلف ديني و اخلاقي به شهر مقدس قم ادا كنند.

فريدون همتي سرپرست استانداري قم نيز در اين ديدار ضمن ابراز خرسندي از ملاقات با مراجع و علما، خدمت در قم را مهم و با ارزش دانست و اظهار كرد: در راه خدمت به قم نيازمند همكاري و همراهي آحاد مردم و مسئولان و دعاي خير مراجع معظم هستيم.

وي با اشاره به جايگاه خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي بويژه خدمت به قشر مستضعف گفت: اميدوارم با ياري خداوند متعال بتوانم در اين راه گام بردارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha