شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ آیت الله موسوی جزایری ، گفت: چندی پیش تعدادی مزدور چند مأمور نیروی انتظامی را ترور کردند و پس آن نیز می خواستند آبادان را مرکز فعالیت های تروریستی خود قرار دهند، اما با ورود به موقع سربازان گمنام امام زمان، این توطئه خنثی و عاملان آن نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در دیدار با مسئولان شرکت توسعه نی شکر خوزستان، با تاکید براینکه باید نسبت به مستضعفان احساس محبت داشته باشیم،خطاب به مدیران حاضر در جلسه، گفت: سعی و تلاشتان بر توجه یکسان و یک اندازه به همه مردم باشد و نسبت به مستضعفان احساس محبت داشته باشید که إن شاءالله همین مهم سبب پیشرفت های روزافزون شما خواهد شد.

امام جمعه اهواز، با اعلام رضایت از فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در این شرکت، گفت: درست است که امروزه، به سبب فعالیت های گسترده حوزه های علمیه و نهادهای فرهنگی، آرامشی نسبی در کشور حاکم شده و دشمن نتوانسته به اهداف مورد نظر خود دست یابد، اما نباید خیال کرد که معاندان دیگر کاری به کار ما ندارند! خیر این گونه نبوده و آنها هر روز و هر ساعت با قدرت برای نابودی نظام اسلامی ایران برنامه ریزی و فعالیت می کنند.

*گروه های تکفیری هدفی جز نابودی نسل شیعه ندارند

نماینده ولی فقیه در خوزستان، به اقدامات وحشیانه گروه های تکفیری در کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: این جریانات تکفیری و خطرناکی که در منطقه جولان می دهند، هدفی جز نابودی نسل شیعه ندارند.

وی در ادامه با بیان این که جریانات تکفیری معاندان اهل بیت(ع) و طرفداران بنی امیه بوده و سفیانی نیز نهایتاً از همین جریان نشأت خواهد گرفت، اظهار داشت: اسلامی که مورد قبول ما شیعیان است، به قرائت علی ابن ابی طالب و به روایت اهل بیت(ع) بوده و اسلام دروغین آنها به قرائت بنی امیه است .

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با تأکید بر این که امروز دو جریان اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی مقابل هم صف آرایی کرده اند، گفت: واقعیت این است که جنگ امروز، جنگ میان اسلام ناب محمدی و اسلام پوچ آمریکایی است که إن شاءالله سرانجام آن نابودی کامل دشمنان خواهد بود.

آیت الله موسوی جزایری، با اشاره به جنایات گروه های تکفیری علیه شیعیان مظلوم جهان اسلام، بیان داشت: آل یهود به اندازه ای از شیعیان تنفر دارند که هم چون گنجشک، مردم مظلوم را سر می برند و بعد از آن نیز ادعای اسلام و دین داری هم می کنند؛ به یقین آنها دست پرورده اسراییل و مزدور آمریکا هستند که مهمترین هدف آنها نابودی اسلام ناب محمدی است.

*خنثی سازی اقدامات تروریستی وهابیت در خوزستان

امام جمعه اهواز، به فعالیت های گروه های معاند و تکفیری در زمینه ایجاد تفرقه میان مردم اشاره کرد و گفت: چندی پیش یکی از مسئولان دستگاه دیپلماسی سعودی در نشستی با موضوع یمن که به صورت زنده در یکی از شبکه های پربازدید عربی پخش می شد، به این مسأله «یکی از برنامه های اصلی ما زمین گیر کردن ایران و نابودی حکومت آن است» اشاره کرد و نسبت به آن توضیحات جامعی ارائه داد.

وی در ادامه به شرح این جریان پرداخت و گفت: وقتی مجری از آن مقام سعودی در خصوص مسائل خاورمیانه و نحوه کمک های ایران به یمن سؤال پرسید!، او در پاسخ بیان کرد؛ ما به طور کامل حواسمان به ایران بوده و می دانیم که ایران علاوه بر تهران چندین پایتخت دیگر در کشورهای منطقه ایجاد کرده است؛ به همین دلیل می خواهیم از چند گلوگاه «تحریم های اقتصادی»، «خوزستان» و ... به آن حمله کنیم.

آیت الله موسوی جزایری، افزود: این مقام سعودی در طی سخنان خود، بر این نکته که «خوزستان یکی از شاهرگ های حیاطی ایران بوده و ما نیروهای زیادی در آنجا داریم و می توانیم از طریق خوزستان به جمهوری اسلامی فشار آوریم» تأکید می کرد و به نوعی می خواست این گونه وانمود کند که خوزستان در قبضه آنهاست! اما او نمی دانست که از حرف تا عمل چه میزان فاصله است و خوزستان استانی نیست که با برخی تحرکات تروریستی زمین گیرد شود.

*پرده برداری از اقدامات گروه های معاند در خوزستان و نحوه خنثی سازی آنها

نماینده ولی فقیه در خوزستان، به حادثه ترور چند سرباز نیروی انتظامی در حمیدیه و تلاش دشمن برای ایجاد ترس میان دل های مردم اشاره و تأکید کرد: وهابیت خبیث پس از حمیدیه، آبادان را مرکز فعالیت های تروریستی خود قرار داده بود، اما با ورود به موقع سربازان گمنام امام زمان، این توطئه در نطفه خفه و عوامل آن نیز دستگیر شدند.

امام جمعه اهواز، با اشاره به سرعت عمل سربازان گمنام امام زمان در دستگیری عوامل ترور حمیدیه و جلوگیری از وقوع حادثه ای دیگر در آبادان، گفت: همواره در حوادث تروریسی کشورهای جهان، عاملان حادثه بعد از چندماه دستگیر می شوند، اما در ایران به لطف و عنایت پروردگار و تیزبینی سربازان گمنام، عاملان این جریانات در کمتر از سه هفته دستگیر و لب به اعتراف گشودند.

*القائات شبکه الوصال و ترور مأموران نیروی انتظامی

وی پشت پرده این جنایت را القائات شبکه های منحرف ماهواره ای و پول حکام سعودی عنوان کرد و گفت: عاملان حادثه تروریستی حمیدیه و آبادان، در اعترافات خود، صراحتاً اعلام کرده بودند که ما تحت تأثیر القائات شبکه الوصال قرار گرفته بودیم.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان سخنان خود، با بیان این که دشمن هیچ گاه قادر به شکست نظام مقتدر جمهوری اسلامی نخواهد بود، تأکید کرد: درست است که دشمن با موانعی که بر سر راه کشور قرار داده، سرعت رشد ایران را تا حدودی کاهش داده، اما یقین کنید که إن شاءالله همه این موانع برطرف و شاهد ایرانی آباد و با شکوه خواهیم بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha