یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام قاضی دزفولی/امام جمعه دزفول

حوزه/ امام جمعه دزفول با بیان این که دشمن تلاش زیادی برای خارج کردن جوانان از ایران انجام می دهد، گفت: حساسیت و مقتضیات زمانه می طلبد که جوانان، با بصیرت و هوشیاری هرچه بیشتر، ایفای نقش کرده و شرایط مهم و حساس کشور را به نفع اسلام پیش برند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از خوزستان، حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفول، امام جمعه دزفول، در دیدار با ورزشکاران، هنرمندان و فعالان فرهنگی، اظهار داشت: جوانانی که در این زمانه، از سرمایه جوانی خود درست استفاده کنند، ارج و قربی بزرگ نزد خداوند متعال داشته و یقیناً سعادتمند خواهند شد.

جوانان مؤمن سرمایه‌های ارزشمند کشور هستند

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول، جوانان مؤمن را سرمایه‌های ارزشمند کشور دانست و تصریح کرد: جوانان انقلاب اسلامی، در مقطعی خاص با لبیک به ندای ولی زمانشان در جبهه‌های نبرد حاضر شده، غیورمردانه ایستادند و به فیض عظیم شهادت و یا جانبازی دست یافتند، امروز نیز همان مسیر گذشته توسط جوانان نسل جدید انقلاب ادامه دارد.

وی جنگ امروز جوانان با دشمن را در میدان فرهنگ و هنر بیان کرد و افزود: اگر جوانان دیروز در جنگ نظامی پیروز شدند، جوانان امروز نیز باید در جنگ فرهنگی پیروز شوند، که این پیروزی با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع)، دوری از گناه و نشر معروفات حاصل می شود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، با بیان این که مسئولیت جوانان نسل جدید انقلاب، به مراتب سخت‌تر از جوانان نسل دیروز انقلاب است، افزود: در جنگ نظامی، دشمن متجاوز مشخص بود و جوانان می دانست آن کسی که روبروی آنها ایستاده، دشمن است! ولی در جنگ نرم، دشمن گاه آشکار نیست و گاه در لباس دوست نمایان می شود.

امام جمعه دزفول، با تأکید بر این که دشمن، تلاش زیادی را برای خارج کردن جوانان از ایران انجام داده است، گفت: حساسیت و مقتضیات زمانه می طلبد که جوانان، با بصیرت و هوشیاری هرچه بیشتر، ایفای نقش کرده و شرایط مهم و حساس کشور را به نفع اسلام پیش برند.

مسئولان نسبت به حل مشکلات جوانان کوشا باشند

استاد حوزه علمیه خوزستان، وظیفه مهم مسئولان نظامی اسلامی را در خدمت به جوانان برشمرد و تصریح کرد: همه باید نسبت به حل امور جوانان همچون مسائل فرهنگی، رشد و بالندگی، اشتغال، مسکن و ازدواج تلاش بیشتری داشته باشند.

عمل به شعار سال راه برون رفت از مشکلات

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول، با بیان این که خداوند متعال به جامعه پویا و همدل، وعده نصرت داده است، گفت: در این مقطع حساس کشور، که دشمن با هجمه های گسترده خود، شرایط آن را اندکی سخت کرده، وحدت و همدلی داشت و از این گردنه نیز با موفقیت و سربلندی رد شد.

وحدت و همدلی کلید حل مشکلات جامعه

حجت الاسلام قاضی دزفولی، در پایان سخنان خود، با اشاره به شعار سال و لزوم وحدت و همدلی مردم و مسئولان، اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم فرمایشات مقام معظم رهبری را در جامعه عملی سازیم؛ چرا که تنها با وحدت، انسجام، عزم و اراده می توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha