سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
کد خبر: 353255
۱۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
ضیافت ملکوت

حوزه/ معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان همدان 60 نفر از طلاب استان را برای شرکت در دوره متمرکز تربیت اخلاقی با عنوان "ضیافت ملکوت" به شهرستان بناب اعزام کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، از همدان، معاونت تهذیب حوزه های علیمه کشور در راستای ارتقاء معنوی و نشاط روحی طلاب، دوره دوره مقدماتی تربیت اخلاقی با عنوان "ضیافت ملکوت" را با شرکت طلاب پایه های پایه های 2 تا 6  را به صورت کلاسی و کارگاهی ، در شهرهی شهرکرد و بناب برگزار می کند.

آشنایی طلاب با زی طلبگی و آمادگی آنان برای حضور در عرصه های تبلیغی، نهادینه کردن و تعمیق اخلاق دربین طلاب و حوزویان، اهمیت نقش الگو دهی طلاب در زمینه های اخلاقی، جلوگیری از آسیب های اخلاقی و تربیتی طلاب با رویکرد پیش گیرانه، تربیت طلاب اخلاقی و الگو در سطح حوزه های علمیه (با رویکرد بلند مدت تربیت اساتید) و آموزش کارگاهی بعضی از ریز موضوعات جهت رسیدن طلاب به خود باوری در زمینه های تربیتی اخلاقی از اهداف این دوره اعلام شده است.

شرکت کنندگان در بخش مقدماتی این دوره تربیتی، اعتقادی، اخلاقی و معرفتی، با مباحثی اخلاقی چون آداب استاد و شاگردی، تربیت نفس، آداب در رفتار، گفتار و معاشرت و ... آشنا می شوند.

معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان همدان نیز 60 نفر از طلاب این استان را برای شرکت در دوره 15 روزه متمرکز تربیت اخلاقی به شهرستان بناب اعزام کرده است.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha