شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
فرخ فال

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قم گفت: امام (ره) نقشه شوم استعمار و صهیونیست را به خوبی پیش‌بینی کرده و روز قدس را به عنوان حرکت صحیح مسلمانان برای رهایی از دست استعمارگران و صهیونیست‌ها معرفی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال در گفتگو با خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به راهپیمایی بزرگ مردم در روز قدس اظهار کرد: در این لحظات مهم از تاریخ اسلام متأسفانه گروه‌های تکفیری و سلفی با همکاری و نقشه شوم استعمارگران و انسان‌هایی که با استعمارگرها دست بیعت داده‌اند سعی دارند که مردم را از مسیر اسلام واقعی جدا کنند.

وی با اشاره به نقشی که تکفیری‌ها و استعمارگران ایفا می‌کنند گفت: تکفیری‌ها و استعمارگران نسل‌کشی را در اسلام رواج داده‌اند و سعی دارند که امنیت، صلح و صفا یا از اجتماعات مسلمانان و محافل عبادی و سیاسی آنها دور کنند.

مدیر حوزه علمیه  استان قم بیان کرد: حمله به مساجد و جماعت‌های مذهبی از کارهایی است که آنها انجام می دهند تا وحدت را بین مسلمانان از بین ببرند.

وی ادامه داد: کاری که صهیونیست‌ها تاکنون انجام می‌دادند و سعی می‌کردند تا جامعه اسلامی را ناامن کنند امروز گروه‌های تکفیری و سلفی با رهبری آمریکا و صهیونیست انجام می‌دهند و در تلاشند که همه جا را برای مسلمانان ناامن کنند.

حجت الاسلام و المسلمین فرخ فال گفت: صهیونیست‌ها با رهبری جریان تکفیری و سلفی و همکاری دولت‌های مزدوری که باسیاست‌های او همراهی می‌کنند یک حاشیه امن را برای خود ایجاد کرده‌اند.

وی بیان کرد: امام (ره) نقشه شوم استعمار و صهیونیست ها را به خوبی پیش‌بینی کرده و روز قدس را به عنوان حرکت صحیح مسلمانان برای رهایی از دست استعمارگران و صهیونیست‌ها معرفی کردند.

مدیر حوزه علمیه استان قم با اشاره به اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس نام‌گذاری شده است گفت: حوزه‌های علمیه، مردم و جوامع اسلامی در سراسر گیتی موظفند برای دفاع از حریم اسلام در این روز در یک راهپیمایی عظیم و با شکوه عکس‌العمل خود را در دفاع از کیان اسلام و اسلام ناب نشان دهند.

وی با بیان اینکه امسال هم مانند سال‌های گذشته مردم ایران عزم خود را به دنیا اثبات خواهند کرد افزود: این روزها که در ایام مذاکرات بر محور هسته‌ای هستیم باید جامعه ما با قوت، شور و اتحاد بیشتر در صحنه سیاسی حضور پیدا کند و به دنیا بفهماند که دست از مواضع صحیح خود بر نخواهد داشت و مسلمانان آگاه‌تر از قبل این مسیر نورانی را ادامه خواهند داد.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha