پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
علی حبیبیان اقامه نماز یزد

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) یزد گفت: دوره آموزشی اختبار و تثبیت این مدرسه، از شنبه ۱۰ مرداماه آغاز و تا سه هفته آینده ادامه دارد.

 حجت الاسلام علی حبیبیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد گفت: از مجموع 140 طلبه جدید الورود سیکل که از 3 مرداد 94 تا 8 مرداد 94 در دوره یک هفته ای میثاق طلبگی، در مدرسه شهید صدوقی(ره) طزرجان شرکت کرده و توانسته اند حدنصاب نمره دوره میثاق طلبگی را کسب کنند، بیش از 85 نفر آن ها برای شرکت در دوره آموزشی اختبار و تثبیت به مدرسه امام خمینی(ره) یزد راه یافتند.

مدیر مدرسه امام خمینی(ره) یزد با بیان اینکه این دوره از شنبه 10 مرداماه آغاز و تا سه هفته آِینده ادامه دارد، اضافه کرد: 90 درصد طلبه های جدیدالورود این مدرسه، یزدی هستند و طلبه هایی نیز از استان های دیگر از جمله خراسان جنوبی، مشهد، رفسنجان و.. هم در این دوره آموزشی شرکت دارند.

وی با اشاره به این که طلاب در این دوره آموزشی روزانه سه ساعت کلاس آموزشی و یک ساعت مباحثه و بصیرت افزایی دارند، افزود: طلبه های این دوره آموزشی طی سه هفته در چهار کلاس احکام، تجوید و صحیح خوانی قرآن، عقاید و صرف شرکت و یک ساعت هم مباحثه دارند.

حجت الاسلام حبیبیان خاطرنشان کرد: در پایان این دوره علاوه بر برگزاری آزمون کتبی، طلبه ها از لحاظ اخلاقی نیز مورد ارزیابی کلی قرار می گیرند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha