شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تقی زاده آذر شرقی

حوزه / رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی و مردمی بوده که تحت نظارت و زعامت ولی فقیه زمان، در طول بیش از سی سال به وظایف محوله، به خوبی عمل کرده است.

حجت الاسلام حسین تقی زاده، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، با بیان این که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در 12 مرداد ماه سال 1359 و با فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شده، گفت: این نهاد انقلابی با تدبیر و آینده‌نگری تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تشکیل و برخاسته شده از بطن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: صدور فرمان تشکیل این شورای از سوی حضرت امام خمینی(ره) در 1359 نشان از تدبیر و دوراندیشی رهبر فقید انقلاب اسلامی بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ایجاد هماهنگی میان تشکل‌ها، احزاب و جناح‌های سیاسی، برگزاری راهپیمایی ها و تظاهرات و بسترسازی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن برنامه های ملی و مذهبی، پاسداری از دست‌آوردها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نیز اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاست های استکبار جهانی را از مهمترین وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی افزود: برگزاری راهپیمایی 8 دی تبریز که با تدبیر آیت الله مجتهد شبستری صورت گرفت، از بزرگترین افتخارات این شورا در آذربایجان شرقی است که زمینه ساز خروش عظیم مردمی در 9دی گردید.

حجت الاسلام تقی زاده، راهپیمایی بی نظیر روز جهانی قدس امسال را آخرین برگ از افتخارات بی شمار این نهاد مقدس عنوان کرد و افزود: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی، مردمی بوده و تحت نظارت و زعامت ولی فقیه زمان، در طول بیش از سی سال به وظایف محوله، به خوبی عمل کرده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: پس از گذشت بیش از سه دهه از فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مبنی بر تأسیس این نهاد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانسته در انجام وظایف خود توفیقات بزرگی را کسب کند.

وی ادامه داد: مشارکت و حضور گسترده مردم مسلمان و انقلابی ایران در صحنه‌های حساس و سرنوشت ساز انقلاب اسلامی این ادعا را تأیید می‌کند.

وی افزود: وجود با برکت آیت الله جنتی به عنوان فقیه و مجتهدی خستگی ناپذیر و قاطع در مقام نمایندگی ولی فقیه و ریاست این نهاد، ‌در ادامه عمل به وظایف مندرج در اساسنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و همچنین اجرای مطلوب برنامه‌های مردمی و ملی و مذهبی مورد نظر، عامل اساسی بوده و هست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha