پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
روز خبرنگار

حوزه / معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی به مناسبت بزرگداشت روز خبرنگار و ارج نهادن اطلاع رسانی صحیح ۱۷ مردادماه جاری همایش روز خبرنگار را در تالار وحدت برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، این همایش با هدف، نیل به اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و هم‌اندیشی با کارشناسان و متخصصان رسانه در راستای اطلاع رسانی درست و آگاهی بخشی صادقانه، نکوداشت مقام پیشکسوتان این عرصه، تجلیل از خبرنگاران و بررسی چالش‌های پیش روی نظام رسانه‌ای کشور از دید کارشناسان و متخصصان رسانه برگزار می شود.

برپایه این گزارش: سخنرانان این همایش دکترعلی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه خواهند بود.

گفتنی است: استادان ارتباطات و رسانه ها، مدیران ارشد رسانه‌های چاپی و الکترونیک، رئیسان تشکل‌های مدیریتی و روزنامه‌نگاری، سردبیران رسانه‌های اصلی ( روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و خبرگزاری‌ها)، خبرنگاران حوزه دولت و برنامه جامع هسته‌ای، فعالان صنعت رسانه، مدیران خانه‌های مطبوعات و روابط عمومی دستگاه‌های و نهاد های اجرایی در این همایش حضور خواهند داشت.

همچنین نشست‌های تخصصیِ چالش‌های قانونی خبرنگاری در رسانه‌های ایران نیز با حضور اساتید و صاحبنظران حوزه رسانه برگزار می شود.

گفتنی است: همایش روز خبرنگار ساعت ساعت 9 صبح روز شنبه  هفدهم مردادماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha