یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حکمت حکیمی فر

حوزه/ امروزه یکی از اهداف مهم رسانه های غربی – صهیونیستی، متزلزل ساختن اعتقادات مردم و ایجاد تفرقه و بدبینی در جوامع اسلامی به ویژه ایران است.

حجت الاسلام حکمت حکیمی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کردستان با تبریک فرا رسیدن روز خبرنگار، به آیه " ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ"، اشاره کرد و گفت: قلم، سرچشمه پیدایش تمدن هاى انسانى، پیشرفت و تکامل علوم، بیدارى اندیشه‏ها و افکار و سرچشمه هدایت و آگاهى بشر است.

وی با اشاره به این که دوران زندگى بشر به دو دوران "دوران تاریخ" و" دوران قبل از تاریخ" تقسیم مى‏ شود، افزود: دوران تاریخ بشر از زمانى شروع مى‏شود که خط اختراع شد و انسان توانست ماجراى زندگى خود را بر صفحات نقش کند و یا به تعبیر دیگر دورانى است که انسان دست به قلم گردید و از او" ما یَسْطُرُونَ" به یادگار ماند.

این فعال فرهنگی و رسانه ای با بیان این که امروز دشمنان با حمایت از گروه های تکفیری، اسلام هراسی را گسترش داده و با استفاده از همه ابزارها، تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دسترسی مردم به اخبار صحیح بکار گرفته اند، ابراز داشت: امروزه یکی از اهداف مهم رسانه های غربی – صهیونیستی، متزلزل ساختن اعتقادات مردم و ایجاد تفرقه و بدبینی در جوامع اسلامی است، لذا با توجه به اهمیت این موضوع، خبرنگاران و اهالی رسانه باید علاوه بر شمّ سیاسی، اخباری را منتشر کنند که به ترویج ارزش های اسلامی و اخلاقی کمک کند.

حجت الاسلام حکیمی فر با تاکید بر این که خبرنگاران متعهد با تیزبینی و ژرف نگری، به رسالت خود در بیان حقایق عمل می کنند و آزادی بیان و قلم را به منصه ظهور می رسانند، تصریح کرد: رسالت خبرنگاران زمانی با اهمیت تر می شود که بدانیم نظام حاکم، نظام مردم سالار دینی است، چرا که در این نظام دسترسی به موقع مردم به اخبار دقیق، مهم تلقی می شود.

امام جمعه شهر توپ آغاج کردستان در پایان یادآور شد: در دنیای امروز خبرنگاران چشم و گوش و زبان مردم هستند و می توانند مسئولین را در خدمات رسانی مطلوب به مردم یاری کرد و در تحقق همدلی و هم زبانی ملت و دولت نقش آفرین باشند.

انتهای پیام 3/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha