دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
کد خبر: 355864
۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
خبر گزاری حوزه

حوزه/ معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت:شهید محمود صارمی نماد مظلومیت و هزینه نظام جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریست بود.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»در خرم آباد با تبریک روز خبرنگار به تمام تلاشگران عرصه ی اطلاع رسانی گفت:خبرنگاران چشم بیدار و زبان گویای جامعه اند و باید تلاش کنند رسالت سنگین خبرنگاری و اطلاع رسانی را با رعایت جوانب این حرفه به درستی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه شهید صارمی با شهادتش روزی را به نام خبرنگار ثبت نمود و دنیا را متوجه جایگاه خطیر و رسالت سنگین اطلاع رسانی کرد، افزود:شهید محمود صارمی با نثار جانش موجب افتخار و عزت ملی نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تاکید بر اینکه شهید صارمی نماد مظلومیت و هزینه نظام جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریست بود بیان داشت:خبرنگاران در خط مقدم مقابله با جنگ نرم رسانه ای دشمن قرار دارند و باید تلاش کنند همیشه در این جبهه فرهنگی موفق عمل کنند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه حضور خبرنگاران در رسانه های مختلف به مثابه مقابله با جنگ نرم دشمنان اسلام و انقلاب است تصریح کرد: قلم اصحاب رسانه همیشه باید در مسیر اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و خون شهدا حرکت کند و این اعتقاد و آرمان در همه جوانب فعالیت آنها بارز باشد.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری شغل نیست، بلکه یک تکلیف است خاطر نشان کرد:این تکلیف می تواند دینی ،اجتماعی ،سیاسی و فرهنگی باشد لذا خبرنگاران باید در انجام وظیفه محوله خود بخوبی حرکت نماید.

معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه خبرنگار خوب باید خصوصیات یک مبلغ موفق دینی را دارا باشد اظهار داشت:چنانچه خبرنگاری بخواهد رسالت خود را به طرق مختلف به آحاد جامعه ادا کند باید مانند یک مبلغ دینی در جهت رفع مشکلات جامعه و مردم تمام توان خود را بکار گیرد.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به اینکه حضور فعال رسانه ها از ویژگی های بارز توسعه فرهنگی در جوامع محسوب می شود گفت:زمانی که یک رسانه به نحو مطلوب در جامعه و بین مردم ایفای نقش کند می تواند در توسعه فرهنگی آن جامعه موثر واقع شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه  انگیزه و هدف مهمترین ویژگی یک خبرنگار خوب است تاکید کرد:خبرنگاران و اصحاب رسانه همیشه باید در جهت تحقق آرمان های اسلام ،نظام و خون شهدا فعالیت نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha