یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیت الله العظمی وحید خراسانی

حوزه/ حضرت آيت الله وحيد خراساني قم را مركز علمي و روحاني شيعه دانستند و گفتند: شعائر مذهبي در شهر مقدس قم حفظ و احياء شود.

 

به گزارش  خبرگزاری«حوزه» به نقل از روابط عمومي استانداري قم  این مرجع تقلید  در ديدار سيد مهدي صادقي استاندار قم طي سخناني خواستار حفظ شئون ام القراي جهان تشيع شدند.

ايشان قم را مركز علمي و روحاني شيعه عنوان كرد و با بيان اينكه بزرگترين حوزه ي مذهبي جهان در اين شهر است افزودند: خدمت به قم خدمت به تشيع است.

حضرت آيت الله وحيد خراساني ضمن تسليت ايام شهادت امام صادق (ع) بر ضرورت احياي چنين مراسماتي در كشور تاكيد كرد ندو گفتند: قم بايد شهر نمونه در برگزاري مراسمات مذهبي در همه  ايران باشد.

معظم له رسيدگي به قم در مباحث معنوي و مادي را مورد توجه قرار دادند و افزودند: در بحث مادي بايستي به وضعيت شهروندان خصوصا ضعفا رسيدگي شود و در بحث معنوي احياي شعائر مذهبي از جمله وظايف مسئولين است.

سيد مهدي صادقي استاندار قم نيز در اين دیدار خدمت در قم را توفيق الهي دانست و گفت: اميدوارم با استفاده از تجربيات خود منشا خدمات براي قم باشم.

استاندار قم با اشاره به جامعيت مراجع عظام تقليد در مباحث مختلف افزود: به رهنمودها و توصيه هاي اين بزرگواران در راستاي اعتلاي قم نيازمنديم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha