یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 انجمن حقوق بشر بحرین

حوزه/ رژیم بحرین با بازداشت شیخ میثم سلمان به دنبال از بین بردن باقی مانده آزادی ها و فعالیت های مدنی و سیاسی در بحرین است و در این زمینه به بازداشت شخصیت های ملی و فعالان اجتماعی روی آورده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری«حوزه»، انجمن حقوق بشر بحرین خواستار آزادی فوری شیخ میثم سلمان مسئول بخش آزادی های دینی دیدبان حقوق بشر در بحرین شدند؛ چرا که وی داعیه دار همزیستی مشترک و توافق می باشد و اکنون در فرودگاه بین المللی بحرین بازداشت و به ساختمان تحقیقات جنایی منتقل شده است.

این انجمن افزود: شیخ سلمان در مجامع بین المللی حقوق بشر، شخصیتی معروف است و از فعالان در زمینه مبارزه با خشونت به شمار می رود و به تازگی با همکاری سازمان های بین المللی فعالیت جدیدی را برای مبارزه با گفتمان خشونت آغاز کرده است و علاوه بر این نقش برجسته ای در دفاع از آزادی ها و عدالت اجتماعی دارد.

انجمن حقوق بشر بحرین افزود: رژیم بحرین با چنین اقداماتی به دنبال از بین بردن باقی مانده آزادی ها و فعالیت های مدنی و سیاسی در بحرین است و در این زمینه به بازداشت شخصیت های ملی و فعالان اجتماعی روی آورده است.

در ادامه این بیانیه از مؤسسات بین المللی از جمله کمیساریای عالی سازمان ملل و سایر سازمان های حقوقی محلی و بین المللی خواست به وظیفه خود برای اعمال فشار جهت آزادی فوری شیخ سلمان استفاده کنند.

کلمات کلیدی: انجمن حقوق بشر بحرین، شیخ میثم سلمان، رژیم آل خلیفه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha