یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 344347
۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
12

حوزه/ شیخ میثم سلمان، مسؤول بخش آزادی های دینی ناظر حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد اقدام نیروهای نظام بحرین در پاره کردن تصاویر مربوط به شیخ علی سلمان نشان دهنده ناتوانی و عجز نظام آل خلیفه است

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری «حوزه»، الوفاق می گوید: این حمله اقدامی تحریک آمیز و موجب نقض قانون و زیرپا گذاشتن حرمت منازل است. این در حالی است که منزل شیخ سلمان روزانه مورد اصابت گلوله های گازی واقع می شود  و خسارت های زیادی به این منزل وارد شده است.

 مزدوران نظام بحرین روز دوشنبه به منزل شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین حمله کردند و تصویر بزرگ شیخ سلمان را که بر دیوار منزل وی نصب شده بود پاره کردند.

ناظر حقوق بشر: پاره کردن تصاویر شیخ سلمان نشان دهنده عجز و ناتوانی نظام است

پس از این اقدام تحریک آمیز نظام بحرین، شیخ میثم سلمان مسؤول بخش آزادی های دینی ناظر حقوق بشر سازمان ملل اعلام کرد اقدام نیروهای آل‌خلیفه در پاره کردن تصاویر مربوط به شیخ علی سلمان، نشان دهنده ناتوانی و عجز نظام است و این رفتارهای عقب مانده نشانگر میزان درماندگی آنان می باشد به ویژه پس از شکست فجیع آنها در سرپوش گذاشتن قانونی بر اتهام های علیه شیخ سلمان و ناتوانی آنها در متوقف ساختن موج محکومیت های محلی و بین المللی و ناتوانی در پاسخ دادن به مطالبات بین المللی مبنی بر ضرورت آزادی فوری ایشان.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha