سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
حجت الاسلام سید محمود مرویان حسینی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت اهتمام بیشتر خانواده ها و دستگاه های فرهنگی به تربیت دختران فاطمی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مرویان حسینی، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها، در جمع کارشناسان و کارکنان اداره کل تبلیغات  اسلامی استان خراسان رضوی، ضمن تبریک این روز، ابراز کرد: ایمان، دانش، فضیلت، حیا و نجابت از حضرت معصومه سلام الله علیها الگویی ساخت که امام رضا علیه السلام می فرمایند هرکس حضرت معصومه(س) را زیارت کند مانند آن است که مرا زیارت کرده است.

وی با اشاره به برکات حضور حضرت معصومه(س) در ایران، بیان کرد: حضور حضرت در ایران نقطه عطفی برای ولایتمداری و ارادت و تلاش مجاهدانه ایرانیان در مسیر توسعه مکتب اهل بیت علیهم السلام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تاکید بر ضرورت اهتمام بیشتر خانواده ها و دستگاه های فرهنگی به تربیت دختران فاطمی در جامعه، تصریح کرد: هرچقدر ما دختران شایسته، متدیّن و انقلابی داشته باشیم، پسرانمان از سلامت اخلاقی و اجتماعی بیشتری برخوردار خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین مرویان حسینی در پایان گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی دینی در عرصه دختران یک راهبرد هوشمندانه و مؤثر برای جبران برخی خلأهای فرهنگی اجتماعی ماست.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha