شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
حزب الله و جنبش امل

حوزه/ حزب الله و جنبش امل با اشاره به سالروز ربوده شدن امام موسی صدر، بر وجوب روشن شدن این مساله ملی، اسلامی و انسانی تاکید کرده و خواستار مشارکت گسترده مردم در جشنواره بزرگداشت امام موسی صدر در شهر النبطیه شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، رهبران حزب الله و جنبش امل در بقاع لبنان، نشست دوره ای خود را برای بررسی امور سیاسی تشکیل دادند و با صدور بیانیه ای خطاب به مردم لبنان، سالروز پیروزی مارس 2006 در برابر صهیونیست ها را تبریک گفتند.

شرکت کنندگان در این نشست ضمن تاکید بر التزام به مثلث ارتش، ملت و مقاومت در مواجهه با تکفیری ها افزودند: تکفیری ها در کنار صهیونیست ها به دنبال بر هم زدن وحدت، همزیستی و حاکمیت لبنان است.

این دو حزب لبنانی همچنین با اشاره به سالروز ربوده شدن امام موسی صدر بر وجوب روشن شدن این مساله ملی، اسلامی و انسانی تاکید کرده و خواستار مشارکت گسترده مردم در جشنواره بزرگداشت امام موسی صدر در شهر النبطیه شدند.

اعضای این نشست همچنین تاکید کردند که دستگاه های امنیتی و ارتش لبنان باید به تمام وظایف خود در حفظ امنیت و ثبات بقاع عمل کنند و اعلام کردند: ما با تمام مظاهر و اشکال نا امنی و هرج و مرج در منطقه مخالفیم و امنیت و سلامت و همزیستی شهروندان نباید مخدوش شود.

این بیانیه همچنین خواستار فعال سازی پارلمان و دولت و انتخاب هرچه زودتر رئیس جمهور شد تا زمینه حجفظ لبنان و خدمت رسانی به مردم فراهم شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha