یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
حجت الاسلام امیرحسن فرجی معاون تهذیب کاشان

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان از برگزاری نشست معاونین تهذیب مدارس علمیه این منطقه خبر داد و گفت: تربیت اخلاقی طلاب در اولویت برنامه های حوزه قرار دارد.

حجت الاسلام امیرحسن فرجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، با اعلام این خبر، گفت: انسان در هر شغل و مسئولیتی که بخواهد خدمتگزار شایسته ای برای پیشبرد اهداف دین باشد، باید شخصیت خویش را در ابعاد مختلف اخلاقی، معنوی، جسمی، اجتماعی و ... رشد دهد که از میان، رشد معنوی اصالت و ضرورت نسبت به سایر ابعاد دارد.

وی، ارتقای معنوی و تهذیب نفس طلبه را رسالت انسانی او دانست و افزود: طلبه قبل از این که وارد حوزه شود و در راستای یاری دین خدا تلاش نماید، یک انسان است و مسلماً در تهذیب نفس و عمل به آموزه های شریعت، در دوران طلبگی مسئولیت بیشتری پیدا می کند.

معاون تهذیب حوزه علمیه کاشان به رشد تربیت اخلاقی و تهذیب نفس طلاب اشاره کرد و گفت: در همین راستا در جلسه ای با حضور معاونین تهذیب مدارس کاشان، راهکارهای تقویت ارتباط اساتید با طلاب جهت رشد اخلاقی، شناسایی اساتید توانمند و مجرب جهت تشکیل حلقه های معرفت، برگزاری کلاس های اخلاقی و ... مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha