یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
علیرضا رادفر - معاون سیاسی امنیتی استانداری آذربایجان غربی

حوزه/ معاون سیاسی – امنیتی استانداری آذربایجان غربی گفت: یکی از راهکارهای موثر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تبلیغ و فرهنگ سازی توسط روحانیون و مبلغین است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، علیرضا رادفر امروز در جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغی ستاد مبارزه با قاچاق ارز و کالا، اظهار داشت: وجود 8 هزار و 800 کیلومتر مرز مشترک با کشورهای خارجی علاوه بر روابط اقتصادی مشکلات دیگری مانند چون ورود کالاهای قاچاقی و نفوذ فرهنگ های بیگانه را هم در بر داد.

وی افزود: استان آذربایجان غربی با وجود همسایگی با بیش از 3 کشور خارجی توانسته اقدامات موثری در کاهش قاچاق ارز و کالا داشته باشد، به گونه ای که علما و روحانیون در کنار همکاری و تلاش نیروهای مرزبانی، نظامی و انتظامی می توانند در انسداد گلوگاه های مرزی موثر باشند.

رادفر، با اشاره به آمار کشفیات مرزی تصریح کرد: در سال جاری افزایش کشفیات در زمینه مشروبات الکی، ماهواره، انواع سلاح و البسه و همچنین جلوگیری از تردد بیش از 20 هزار اتباع خارجه میسر شده است.

معاون سیاسی – امنیتی استانداری آذربایجان غربی اذعان داشت: تشکیل جلسات با ائمه جماعات در راستای ارائه راهکارهای تبلیغی و آگاه سازی مردم و همچنین بهره گیری از قدرت تبلیغی علما و روحانیون در رسانه های دیداری و شنیداری و منابر سخنرانی مانع از هجوم فرهنگ های ضد دینی و فرهنگی و ورود کالاهای بی کیفیت خارجی می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha