شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
کد خبر: 357384
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۸
موسی هوشمند - سروستان

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام مهدی(عج) شهرستان سروستان، از تحصیل ۳۰ طلبه در این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام موسی هوشمند، در گفتگو با خبرگزاری«حوزه» در فارس  اظهارداشت: مدرسه علمیه امام مهدی(عج) شهرستان سروستان، در سال 1370 توسط امام جمعه وقت، در مکانی که به نام مهدیه احداث شده بود، تاسیس شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی (عج) سروستان افزود: تعداد 30 نفر از طلاب در سال تحصیلی گذشته در این مدرسه مشغول به تحصیل بوده و با آغاز ثبت نام، طلاب دیگری نیز به این تعداد افزوده می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون 3 نفر از اساتید دارای حکم در این مدرسه مشغول به تدریس می باشند، که در تلاش هستیم که برای ایجاد کیفیت در برنامه های تحصیلی طلاب بنا به درخواست این مدرسه به تعداد اساتید بیافزائیم.

حجت الاسلام هوشمند، در ادامه به برنامه های اجرایی هفتگی این حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات هفتگی هیئت، تفسیر قرآن، نماز جماعت در سه وعده، برگزاری دعای عهد و ترکیب یکی از فراز های این دعا یه صورت هفتگی، ایجاد کتابخانه و عضویت طلاب و عموم مردم در این کتابخانه توسط این مدرسه انجام می گیرد.

مدیر مدرسه علمیه امام مهدی(عج) سروستان، با اشاره به رموز موفقیت این  مدرسه، اظهار کرد: مهمترین و تاثیرگذارترین عامل، وحدت و همدلی بین اساتید و طلاب این حوزه علمیه و حضور مستمر و شبانه روزی مسئولین و معاونین می باشد.

حجت الاسلام هوشمند در خصوص برنامه های ورزشی هم  تصریح کرد: جهت ایجاد روحیه نشاط بین طلاب و روحانیون، یک دوره آموزش رزمی، با شرکت 20 نفر از طلاب در یکی از سالن های ورزشی این شهرستان در حال اجرا می باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری محافل قرآنی، جلسه شعر و ادب، نظم بیشتر به برنامه های اجرائی از اهداف و برنامه های آینده و بلند مدت این مدرسه در سال تحصیلی جدید در این حوزه علمیه به شمار می آید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha