یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه

حوزه/ آمریکا، مصداق اتم و اکمل استکبار است و شعارهای "الموت لا مریکا" و "الموت لاسرائیل" حجاج، بویژه در مراسم برائت از مشرکین، برخاسته شعور و عقلانیت آنها است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی، با اشاره به فرارسیدن ایام حج ابراهیمی و ضرورت بهره برداری حجاج از این موسم، گفت: حجاج به سرزمین وحی رسیده و آماده اند تا حج ابراهیمی را برگزارکنند، این در حالی است که جهان اسلام به شدت دچار آسیب و آزردگی از ناحیه بدخواهان شده است.

وی ادامه داد: امت اسلامی به ویژه غرب آسیا دچار مصیبت ها، چالش ها، سختی های جدی و گسترده می باشند که سرنخ آن در دست شیطان بزرگ آمریکا است و توسط سلفی های تکفیری و وهابی، به ویژه جریان وحشی داعشی صورت می گیرد.

امام جمعه ابرکوه افزود: امروز استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار، با استراتژی نفوذ، ایجاد اختلاف و درگیری بین امت اسلامی و با هدف سلطه بر کشورهای اسلامی، شرایطی را به وجود آورده که باید همه دست به دست هم دهیم  و از اسلام، نظام و کشور دفع شر کنیم.

وی، حجاج ایرانی بیت الله الحرام را سفیران ملت بزرگ ایران اسلامی خواند و ابراز داشت: حجاج، امسال حج استثنائی را پیش رو دارند، چراکه وهابیون همچون ماری زخم خورده از ایران و ایرانی عصبانی هستند. این امر بسیار طبیعی است؛ زیرا باطل هرگز نمی تواند با حق همراه شود، چون مطرود حق است.

این استاد حوزه  تصریح کرد: حجاج باید هوشیارانه تر از گذشته مراسم حج امسال مخصوصا برائت از مشرکین را برگزار کنند، چون روح و جان حج ابراهیمی، برائت از مشرکین و دشمنان خدا است، وگرنه سرکرده های ظلم وستم هم اعمال حج ظاهری را با تشریفاتی خیره کننده برگزار می کردند.

وی با تاکید بر این که در حج باید تولی و تبری نماد عینی داشته باشد، افزود: تولی در حج نشانه جمال خدا و ناظر بر روح رحمانی شریعت نبوی و تبری نیز ناظر جنبه سیاسی حج و نشانه و جلوه جلال حضرت حق است که تجلی بخش أ"َشِدّاءُ عَلَى الكُفّارِ" می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان، با تاکید بر لزوم استکبار ستیزی امت اسلامی، تصریح کرد: آمریکا،  مصداق اتم و اکمل استکبار است و شعارهای "الموت لا مریکا" و "الموت لاسرائیل" حجاج، بویژه در مراسم برائت برخاسته شعور و عقلانیت آنها است، چرا که امام خمینی فرمودند "حج بی روح و بی تحرک و قیام، حج بی برائت و بی وحدت، حجی که در آن نابودی کفر و شرک برنیاید، حج نیست."

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha