پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
بانوان طلبه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه معصومیه( س) خرم آباد از تحصیل بیش از ۱۵۰ طلبه خواهر در این مدرسه خبر داد.

فرزانه فتح اللهی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت:تاکنون ۵۰خواهر طلبه از این مدرسه فارغ التحصیل شده  و به پایه های بالاتر حوزوی ارتقا یافته اند.

وی با اشاره به نقش اثر گذار مدارس علمیه در پیشبرد امور دینی و تبلیغی در بین مخاطبان افزود:هم اکنون خواهران طلبه مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد در مدارس ،دانشگاهها و مراکز اموزش عالی،جلسات قرانی و در برگزاری مراسم های تقویمی و مناسبتی طول سال به امر تبلیغ مشغول هستند.

مدیر مدرسه علمیه معصومیه(س) خرم آباد در ادامه با اشاره به اینکه هم اکنون در این مدرسه نیز بیش از ۲۰نفر مدرس و کادر آموزشی مشغول آموزش و خدمت به خواهران طلبه هستند تصریح کرد:امسال مقرر شده است هر دو هفته یکبار یک موضوع اخلاقی به مدرسان ارایه شود و پیرامون موضوع مربوطه اساتید و طلاب به بحث خواهند پرداخت.

فتح اللهی، در ادامه با اشاره به اینکه خواهران طلبه باید با نظم و انضباط به موقع  در کلاسهای درس خود حضور یابند بیان داشت:خواهران طلبه باید با برنامه ریزی روزانه برای بهره گیری بیشتر از زمان و وقت ،علاوه بر حضور در کلاس های درس به وظایف خانه داری خود نیز رسیدگی کنند و مادران و همسرانی موفق برای اعضای خانواده خود باشند.

وی در پایان اولین شرط موفقیت در تربیت طلاب کارآمد در جامعه را بهره گیری از علم و دانش حوزوی  و فن تبلیغ دانست و گفت:خواهران مبلغ می توانند با برخورد مناسب با اطرافیان در وهله نخست نسبت به رعایت امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند و سبک زندگی اسلامی ایرانی را نیز در خانواده ها نهادینه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha