پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام مستشاری

حوزه/ مشاورعالی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، با تاکید بر این که علما درعمل به تکلیف الهی محکم و ثابت قدم هستند، گفت: ارتباط با علما و بزرگان لازمه عاقبت بخیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا مستشاری، شب گذشته در مراسم بزرگداشت آیت الله خزعلی(ره)، در مسجد مدرسه علمیه حاج شهبازخان کرمانشاه، اظهار داشت: علما و بزرگان دین در عمل به وظایف خود محکم و ثابت قدم هستند  و در این راه هیچ تزلزلی ندارند.

مشاورعالی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور ادامه داد: آیت الله خزعلی از جمله علمای عاملی بود که علاوه بر حفظ قرآن و نهج البلاغه، مفسری بزرگ و خطیبی توانمند و نماد عینی یک روحانی مبارز بود.

وی با بیان این که علما برای حفظ دین اسلام و هدایت بشری تلاش می کنند، افزود: آیت الله خزعلی از جمله این بزرگان بود که ارتباطی نزدیک با علما و مردم کرمانشاه داشت.

حجت الاسلام والمسلمین مستشاری خاطرنشان کرد: همواره سعی نماییم با علمان بزرگ و ربانی ارتباط نزدیکی داشته باشیم و از نعمت وجود آنها بهره کافی را ببریم، در این صورت حتما عاقبت به خیری را به همراه خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: نباید به امور دنیوی و زرق و برق آن تعلق خاطر داشت، چرا که موجب انحراف می شود، لذا باید تقوا پیشه کنیم و در مسیر اهل بیت(ع) گام برداریم.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha