جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت الله جوادی و استاندار قم

حوزه/ حضرت آیت‌الله جوادي آملي با اشاره به مشكل فقر، بيكاري و مسائل ديگر، رفع مشكلات اقتصادي را نيازمند اجراي صحيح سیاست‌های اقتصاد مقاومتي دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، این  مرجع تقليد طي سخناني تلاش براي حل مشكلات مردم را وظیفهی مهم مسئولين دانستند.

ایشان  با اشاره به محرومیت‌های تحمیل‌شده به مردم در دوران شاهنشاهي، انقلاب اسلامي را موجب بازگشت اقتدار به كشور دانسته و افزودند: حفظ مباني ديني ازجمله اهدافي است كه بايستي نسبت به آن اهتمام ويژه داشت.

مفسر قرآن کریم  با تأکید بر ضرورت توجه به معنويات و اخلاص در كارها گفتند: رضاي خداوند متعال در همهی كارها بايد مدنظر قرار گيرد.

ايشان با اشاره به مشكلات جامعه، به‌کارگیری صحيح منابع و امكانات كشور را براي حل اين مشكلات، يادآور شدند.

اين مرجع تقليد مشكل فقر و بيكاري و ديگر مشكلات اقتصادي را موردتوجه قراردادند و افزودند: راهكار صحيح رفع اين مشكلات اجراي درست سیاست‌های اقتصاد مقاومتي است

حضرت آیت‌الله جوادي آملي با اشاره به مشكل طرح‌های نیمه‌تمام باقی‌مانده از گذشته خاطرنشان كردند: اجراي پروژه‌ها بايد متناسب با منابع و پیش‌بینی اعتبارات مالي باشد.

استاد خارج فقه حوزه با تأکید بر ضرورت تلاش مسئولان براي گره‌گشایی از مشكلات جامعه گفت: رسيدگي به مشكلات مردم و حل آن‌ها از مهم‌ترین اولویت‌های كاري مسئولان است.

سيد مهدي صادقي استاندار قم نيز در اين دیدار بهره‌گیری از رهنمودهاي علما و مراجع را راهبرد دولت تدبير و اميد عنوان کرده و خاطرنشان نمود: دولت در همه‌ زمینه ها، توصیه‌ها و نقطه نظرات مراجع معظم تقليد را مورد توجه قرار می‌دهد.

وي با اشاره به برنامه‌های خود براي توسعه و پيشرفت استان، ‌ايجاد وفاق و همدلي را مهم‌ترین زيرساخت اين عرصه دانست و گفت: توسعه و تعالي استان با تفرقه و اختلاف منافات دارد.

استاندار قم با تأکید بر ديدگاه شایسته‌سالاری دولت يازدهم، استفاده از نيروهاي لايق و توانا به‌دوراز شائبه‌های جناحي و حزبي را موردتوجه قرارداد و افزود: قم بايد در شأن و جايگاه شایسته آن ساخته شود

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha