سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
شیخ هاشم منقاره

حوزه/ شیخ منقاره گفت: تمام توهمات مبنی بر گفتگو و مذاکره و عقب نشینی در برابر صهیونیست ها باید کنار گذاشته شود، زیرا فلسطین متعلق به تمام امت اسلام است و جهان عرب و اسلام بنا بر وظیفه شرعی خود نمی توانند از زیر بار مسئولیت خود در برابر این ملت مظلوم شانه خالی کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ هاشم منقاره رئیس شورای رهبری جنبش التوحید الاسلامی لبنان به جوانان فلسطینی به خاطر ایستادگی با بدن برهنه در مقابل صهیونیست ها تبریک گفت و افزود: سلاح شما در این مبارزه ایمان و اعتقادی بی نظیر شما است و ما شاهد ترسیم صحنه های بی نظیر مبارزه و جهاد توسط شما هستیم که نشان دهنده عمق مدرسه جهادی فلسطین می باشد.

وی سپس خواستار افزایش و گسترش مبارزه در کرانه باختری و شکل گیری انتفاضه سوم با حمایت عربی اسلامی شد و افزود: امروز مردم مظلوم فلسطین در برابر ظلم و طغیان و تجاوز های مکرر صهیونیست ها راهی جز انتفاضه سوم ندارند.

شیخ منقاره خاطر نشان کرد: تمام توهمات مبنی بر گفتگو و مذاکره و عقب نشینی در برابر صهیونیست ها باید کنار گذاشته شود، زیرا فلسطین متعلق به تمام امت اسلام است و خواسته این مردم مبتنی بر حق و عدالت است و جهان عرب و اسلام بنا بر وظیفه شرعی خود نمی توانند از زیر بار مسئولیت خود در برابر این ملت مظلوم شانه خالی کنند.

وی افزود: اگر انتفاضه سوم شکل بگیرد، باعث خواهد شد موضع گیری ها به سمت و سوی حقیق خود نزدیک شود و تفنگ ها و گلوله هایی که این روزها درگیر فته طایفی هستند، همه به سوی اسرائیل نشانه بروند و همه در برابر یک امتحان الهی قرار گیرند، زیرا ما آزادی فلسطین را یک مساله جامع می دانیم که درگیری مستقیم با دشمن این معرکه خواهد توانست عاملی برای اتحاد مسلمانان و کنار گذاشتن تفرقه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha