شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
هاشم منقاره

حوزه/ امروز کار خائنان و توطئه گران عربی به جایی رسیده که مقاومت را تروریست می خوانند و دست به تحریم آن می زنند که چنین رفتاری را می توان پیشرفته ترین مراحل خواری و ننگ و رسوایی دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ هاشم منقاره از روحانیون اهل سنت لبنان و رئیس شورای رهبری جنبش التوحید الاسلامی در پیامی به مناسبت عید مقاومت و شانزدهمین سالروز آزادسازی لبنان از اشغال صهیونیست ها ، ضمن تبریک این عید به مردم لبنان و مسلمانان گفت: 25 مه در تاریخ لبنان و عرب ها و مسلمانان روز بزرگی است؛ روزی است که ما را به یاد پیروزی های مقاومت و بیرون راندن ارتش اشغالگر صهیونیست از لبنان می اندازد. عید مقاومت روز خواری مزدوران بیگانگان و پیروزی حق بر باطل و روز مقاومت و آزادی و برداشت ثمره ایثار و فداکاری مجاهدان مقاومت است.

وی افزود: روز مقاومت و آزادی، نمونه ای زنده است که باید برای تداوم پیروزی ها به آن توجه شود؛ نمونه ای است که باعث شد مسلمانان پس از گذراندن عمری درگیری با استکبار جهانی و خائنان عربی، سر خود را با عزت و کرامت بلند کنند.

شیخ منقاره ادامه داد: امروز دشمن از گروه های تکفیری قاتل و جنایتکار به عنوان پلی برای عبور خود استفاده می کند به ویژه دشمن صهیونیستی و استکبار جهانی که از این گروه های تروریست برای اشغال کشورهای اسلامی و گرفتار کردن مسلمانان به فتنه های داخلی و طایفی و درگیری های مذهبی و کشتارهای داخلی استفاده می کنند و امروز کار خائنان و توطئه گران عربی به جایی رسیده که مقاومت را تروریست می خوانند و دست به تحریم آن می زنند که چنین رفتاری را می توان پیشرفته ترین مراحل خواری و ننگ و رسوایی دانست.

وی خاطر نشان کرد: باید هرچه زودتر کشتار مسلمانان در عراق، سوریه و یمن متوقف شود و در صورت ادامه یافتن خونریزی ها در مورد آینده خطرناک امت اسلامی هشدار می دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha