شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حسین الموسوی

حوزه/ عزت و پیروزی و اقتدار مقاومت به برکت انقلاب مقدس امام خمینی و خون پاک شهدا و جهاد قهرمانان مقاومت است که امنیت کشور را برای ما تامین کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، حسین الموسوی نماینده عضو فراکسیون مقاومت لبنان در سخنانی در یک نشست سیاسی به مناسبت عید مقاومت در بعلبک گفت: عزت و پیروزی و اقتدار ما به برکت انقلاب مقدس امام خمینی(ره) و خون پاک شهداء و جهاد قهرمانان مقاومت است که امنیت کشور را برای ما تامین کرده اند و به برکت وجود آنها است که ما امروز در اینجا و برای بزرگداشت عید مقاومت جمع شده ایم و اعلام می کنیم این مناسبت، موجب عرت تمام مسلمانان و عرب ها و آزادگان جهان است.

وی افزود: مقاومت به طور مستقیم با صهیونیست ها و مزدوران منطقه ای آنها درگیر و در این راه، با پیچیدگی های زیادی روبرو است و سازمان های متعدد عربی نیز برای آشتی با رژیم غاصب اسرائیل با هم مسابقه گذاشته اند تا در کنار این رژیم با ایران اسلامی مبارزه کنند در حالی که ایران جز خیر و خوبی و فایده چیزی برای امت اسلامی نداشته است.

موسوی ادامه داد: تمام محور مقاومت در برابر امتحانی دشوار قرار گرفته، چون دشمنان اسلام می خواهند چهره منطقه را بر اساس تعصبات و ملاک های طایفه ای تغییر دهند و امید دارند بتوانند محور خیر و نور را سرنگون کنند، اما در این راه شکست خورده اند، زیرا روزگار شکست مقاومت سپری شده زمان پیروزی ما فرا رسیده است.

عضو فراکسیون مقاومت پارلمان لبنان سپس از تمام مردم و گروه های لبنان خواست بیدار و هوشیار باشند و با پرداختن به گفتگو و مذاکره در برابر صهیونیست ها و تکفیری ها متحد شوند، چون صهیونیست ها می خواهند با حذف اعتقادات و ارزش ها و اراده سیاسی از منطقه اسلامی، اسلام را در این منطقه ذبح کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha