شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جمعیت علمای مسلمان لبنان

حوزه / جمعیت علمای مسلمان لبنان در بیانیه ای به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: احیای حقیقی در این ماه از طریق توسعه آگاهی در بین صفوف امت اسلامی می باشد و هم‌چنین تفهیم این مسئله که تکلیف شرعی ما تنها خودداری از خوردن و آشامیدن نیست، بلکه باید آموزه‌های دین اسلام را گسترش دهیم...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعیت علمای مسلمان لبنان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در بیانیه ای خطاب به مسلمانان جهان تاکید کرد: ماه رمضان ماه رحمت و بخشش به سوی ما می آید و ما بیش از هر وقت دیگر نیازمند پایبندی به اهداف دین حنیف و عمل به آموزه‌های حضرت محمد (ص) هستیم؛ این درحالی است که دشمنان امت اسلامی از طریق اقدامات ظالمانه که هیچ ارتباطی با دین ندارد و اسلام از آن بریء است برای نابودی این آموزه‌ها و ارزش‌ها تلاش می کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: " احیای حقیقی در این ماه از طریق توسعه آگاهی در بین صفوف امت اسلامی می باشد و هم‌چنین تفهیم این مسئله که تکلیف شرعی ما تنها خودداری از خوردن و آشامیدن نیست، بلکه باید آموزه‌های دین اسلام را گسترش دهیم و اقداماتی که با هدف مخدوش کردن چهره اسلام صورت می‌گیرد را افشا سازیم.

این تشکل دینی و علمایی افزود: " خوشحالی ما از آمدن ماه مبارک رمضان نباید دردها و مصیبت های ملت‌ها  به ویژه مردم مظلوم فلسطین را که زیر آتش آشغالگران زندگی می‌کنند به دست فراموشی سپارد. ما باید در زمینه مادی و معنوی و سیاسی برای رهایی آنان از این ستم اقدام کنیم و در جهت ریشه کن کردن غده سرطانی صهیونیست و غده تکفیری که از آن متولد شده و همانند آن رفتار می کند، تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha