جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
آیت الله ناصری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: طلاب به حوزه علمیه آمده اند تا دین خدا را احیا، حراست، ترویج و امام زمان(عج) را یاری نمایند، بنابراین خدمت به آنان توفیق الهی است و امام عصر(عج) خدمتگزاران سربازانش را تنها نمی گذارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت الله محمد رضا ناصری، پیش از ظهر امروز در همایش خدّام  مدارس علمیه استان یزد، در مدیریت حوزه استان، اظهار داشت: طلاب به حوزه علمیه آمده اند تا  دین خدا را احیا، حراست، ترویج و امام زمان(عج) را یاری نمایند؛ بنابراین خدمت به آنان توفیق الهی است و یقینا امام عصر(عج) خدمتگزاران سربازانش را تنها نمی گذارد.

وی تصریح کرد: مسلماً خدمتگزاران به طلاب، در ثواب آن ها که با هدف یاری و ترویج دین خدا و نوکری امام زمان(عج) و سالم سازی و هدایت جامعه به حوزه آمده اند، شریک هستند.

رئیس شورای اداری حوزه علمیه استان یزد در ادامه علت نامگذاری شهر یزد به دارالعباده را تربیت و وجود عالمان بزرگ در این شهر دانست و افزود: همه این عالمان در حوزه و با خدمات شما خادمین پرورش یافته اند و توانسته اند از دین خداوند حراست و حفاظت و در ترویج آن بکوشند.

امام جمعه یزد خطاب به خادمین مدارس علمیه گفت: شما با فراهم کردن فضا برای طلابی که به حوزه آمده اند تا علوم دینی را فرا بگیرند، کار بزرگی انجام می دهید، چرا که طلاب سربازان امام زمان(عج) می باشند و اگر کارتان برای رضایت خداوند باشد، چون حوزه مکان مقدسی است که در آن افراد بزرگی تربیت می شوند، عاقبتتان هم خیر خواهد بود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha