سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک

حوزه/ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بی شک مهم ترین راه مقابله با خطر نفوذ فرهنگی دشمن، تلاش در مسیر ترویج فرهنگ ناب دینی است.

حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به این که به تعبیر رسای مقام معظم رهبری، امروز خطر نفوذ فرهنگی دشمن حتی از خطر نفوذ اقتصادی و امنیتی نیز بالاتر است، ابراز داشت: در برهه حساس کنونی دشمنان اسلام و انقلاب با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز می کوشند که جامعه اسلامی ما را دچار استحاله فرهنگی کنند تا بعد از این مساله راحت تر بتوانند به اهداف دیگر خود در ابعاد سیاسی و اقتصادی و نظامی دست یابند.

وی افزود: در تلاش دشمن برای نفوذ و رخنه فرهنگی هیچ شکی وجود ندارد ، لذا بر مساله فرض است که با هوشیاری و برنامه ریزی درست انقلابی مانع از تحقق اهداف شوم دشمن در این باره شوند و صدالبته ساده اندیشی و بی تفاوتی در این خصوص بسیار خطرناک خواهد بود.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: واقعیت آن است که امروز دشمنان با ابزارهای رسانه ای و فرهنگی خود، درصدد تخریب فرهنگ ایرانی و اسلامی و قبح شکنی به هر طریقی و با هر ابزاری هستند که برخی از مصادیق آن را در ترویج بی حیایی و بی عفتی در جامعه مشاهده می کنیم.

وی افزود: همچنین یکی از مصادیق نفوذ و رخنه فرهنگی ناظر به برگزاری برخی تئاترهای نامناسب و کنسرت های مبتذل موسیقی است که مسئولان ارشاد باید قاطعانه با این جریانات برخورد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha