یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سمیع الله مردان -  آران و بیدگل

حوزه/ خطر نفوذ همه جانبه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی امروز بیش از هر زمان دیگری از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته و آن را گوشزد کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حجت الاسلام سمیع الله مردان در جمع خبرنگاران گفت: رهبر معظم انقلاب در ماه‌های اخیر ۷۰ مرتبه از نفوذ دشمن در کشور ابراز نگرانی کرده‌اند، لذا جلوگیری از نفوذ دشمن باید در اولویت فعالیت های  فرهنگی، سیاسی، اقتصادی قرار گیرد.

وی افزود: نفوذی که امروزه از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان یک خطر جدی مورد تأکید قرار می گیرد، آن را نه یک امر ذهنی، بلکه یک امرعینی باید قلمداد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل افزود: آنچه امروز تحت عنوان نفوذ مطرح می شود، در واقع به رویکرد جدید استکبار علیه انقلاب اسلامی برمی گردد و تاکید رهبر معظم انقلاب، این رویکرد جدید را گوشزد می کند.

حجت الاسلام مردان یادآور شد: پروژه نفوذ از ابتدای انقلاب اسلامی از سوی دشمنان طراحی و دنبال شده است، پروژه ای که خطر نفوذ آن از سوی برخی از افراد داخلی نیز دور از انتظار نشد و چهره های مختلف سیاسی و فرهنگی نیز در این پروژه نقش ایفا کردند.

وی افزود: جریان های نفوذی آسیب ها و خسارت های فراوانی به انقلاب اسلامی و نظام وارد کرده اند و ترور شخصیت های بزرگ کشور در برهه های مختلف نتیجه کار جریانات نفوذی بوده و هم اکنون دشمن در پوشش های مختلف سعی در نفوذ به کشور را دارد.

این فعال فرهنگی ادامه داد: خطر نفوذ همه جانبه فرهنگی، سیاسی، اقتصادی امروز بیش از هر زمان دیگری از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته و آن را گوشزد کرده اند.

حجت الاسلام مردان تصریح کرد: یکی از اهداف پروژه نفوذ دشمن، جلوگیری از گسترش اسلام گرایی در مرزهای بین المللی و قاره ای است که دشمن را در تدارک پروژه نفوذ از طریق عناصر خود فروخته بیگانه و داخلی قرار داده است.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در مدت کوتاه پس از برجام ده ها بار به پروژه نفوذ دشمن و ابعاد زیان بار آن تاکید کردند، بنابراین با توجه به وضعیت کنونی منطقه و تنش های شدید در برخی از کشورها تاکیدات مقام معظم رهبری امروز راه گشای جوانان این مرز و بوم و مسئولین است.

این فعال فرهنگی خاطر نشان کرد: آمریکا با همکاری رژیم صهیونیستی درصدد نفوذ اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی به کشور است و مسئولان باید مراقبت باشند چنین نفوذی صورت نگیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha