سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
محمد حسین فرهنگی

حوزه/ آمریکا می خواهد با نفوذ در مراکز مهم تصمیم گیری و فرهنگی و سیاسی، مقدمات ترویج ضد ارزش ها را فراهم کند و راه واردات بی رویه کالا را هموار سازد که باید جلوی آن گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، محمد حسین فرهنگی در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش و فعالیت های شبانه روزی استکبارجهانی به منظور نفوذ در ایران، گفت: هدف ان ها نفوذ همه جانبه است تا در تمام عرصه ها نفوذ کنند که نفوذ فرهنگی و سیاسی مهمترین آنهاست.

وی افزود: دشمن می خواهد تا با نفوذ در مراکز مهم تصمیم گیری و مراکز فرهنگی و سیاسی مقدمات ترویج ضد ارزش ها را فراهم کند و راه واردات بی رویه کالا را هموار سازد که باید جلوی آن گرفته شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که جهان استکبار، خصوصا آمریکا از دیرباز به دنبال تسلط بر جوامع بوده، گفت: چنین اقداماتی به خاطر رسیدن به اهداف شوم و چپاول ملت ها بوده است.

فرهنگی  افزود: آمریکا در حالی شعار حمایت از حقوق بشر سر می دهد که از گروهک های تروریستی و تکفیری داعش، رژیم آل سعود و همچنین رژیم صهیونیستی حمایت می کند و مفهوم حمایت از حقوق بشر در غرب یعنی حمایت از افراد مطیع خود و غیر این افراد را بشر ندانسته و مورد جنایات وحشیانه قرار می دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، افزود: ما باید با منطق قوی جلوی چپاول ها و جنایات استکبار جهانی به رهبری آمریکا را بگیریم و مانع اقدامات وحشیانه و جنایت کارانه آنها شویم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha