یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
پژوهشگاه حوزه و دانشگاه - بنیاد ملی بازی های رایانه ای

حوزه/ به دنبال برپایی اولین کنفرانس ملی «بازی های رایانه ای؛ فرصت ها و چالش ها» توسط دانشگاه اصفهان، مجله تربیت اسلامی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با دبیرخانه بنیاد ملی بازی های رایانه ای کشور همکاری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مسئولان دوفصلنامه علمی پژوهشی «تربیت اسلامی» زیرنظر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و دبیرخانه اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای فرصت ها و چالش ها در خصوص داوری و چاپ مقالات این کنفرانس در مجله «تربیت اسلامی» توافق کردند.

این گزارش می افزاید: دبیرخانه اولین کنفرانس ملی بازی های رایانه ای،‌ فرصت ها و چالش ها با ‌هدف ارتقای سطح کیفی مقالات ارائه شده در کنفرانس، با تعدادی از مجلات علمی پژوهشی و علمی ترویجی از جمله دوفصلنامه علمی پژوهشی «تربیت اسلامی» توافق کردند که روند داوری مقالات برتر این کنفرانس در این مجلات تسریع و تسهیل شود.

این گزارش حاکیست، پذیرش مقاله در کنفرانس به ‌معنی پذیرش آن در این مجلات نیست؛ بلکه نسخه‌ گسترش‌ یافته مقالات برتر توسط نویسنده و از طریق دبیرخانه‌ کنفرانس به مجلات مزبور ارائه و داوری مربوطه در مجلات انجام خواهد شد، لکن روند داوری برای این مقالات سریع‌تر و ساده‌تر انجام خواهد گرفت.

گفتنی است، اولین کنفرانس ملّی «بازی‌های رایانه‌ای؛ فرصت‌ها و چالش‌ها» توسط دانشگاه اصفهان با مشارکت بنیاد ملّی بازی‌های رایانه‌ای در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ برگزار می شود.

خبرگزاری «حوزه» می افزاید: این همایش علمی به همراه رویدادهای جانبی آن مانند برگزاری نمایشگاه بزرگ بازی‌های رایانه‌ای ملّی، رویداد بازی‌سازی، کارگاه‌های آموزشی متنوع و لیگ بازی‌های رایانه‌ای، یک رویداد کم‌نظیر علمی فرهنگی در عرصه این رسانه‌ نوین خواهد بود و فرصتی را برای هم‌اندیشی و ارتقاء همکاری میان متخصصان فنی و علوم انسانی کشور و همچنین، نمایش ظرفیت‌های صنعت ملّی بازی‌های رایانه‌ای به مدیران و سیاست‌گذاران فرهنگی و اجتماعی فراهم خواهد آورد.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha