پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
احمد کلباسی - مدرسه رکن الملک

حوزه / مدیر مدرسه علمیه رکن الملک گفت: تبلیغ فقط به صورت منبر و سخنرانی نیست، بلکه هرگونه فعالیتی که جاذبه داشته و در سطح جامعه تاثیرگذار باشد فعالیتی تبلیغی محسوب می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین احمد کلباسی، مدیر مدرسه علمیه رکن الملک اصفهان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان در خصوص راه‌کارهای جذب مردم به سمت برگزاری صحیح عزاداری اظهار کرد: یکی از مهمترین راهکارها، تبلیغ این امر در میان مردم است.

وی افزود: تبلیغ فقط به صورت منبر و سخنرانی نیست، بلکه هرگونه فعالیتی که جاذبه داشته و در سطح جامعه تاثیرگذار باشد یک فعالیتی تبلیغی محسوب می‌شود تا آرمان ها و اهداف مختلف قیام امام حسین (ع) برای مردم روشن شود.

این استاد حوزه اصفهان، در ادامه درباره برنامه های مختلف مدرسه رکن الملک در دهه اول محرم گفت: امسال جلسات مختلفی در خصوص روش های تبلیغ برای طلاب برگزار شد تا به وسیله این جلسات، طلاب آموزش های لازم برای تبلیغِ بهتر را فرا گیرند، همچنین جلسات روضه و عزاداری در خود مدرسه برقرار بود.

مدیر مدرسه علمیه رکن الملک، برنامه های امسال را بهتر از گذشته ارزیابی کرد و افزود: امسال افراد بیشتری را برای تبلیغ اعزام کردیم و همین نشان دهنده تأثیر جلسات توجیه طلاب در خصوص تبلیغ است.

انتهای پیام/313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha