پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مدارس

همایش تبیین طرح تربیتی ویژه روحانیون مدارس امین و معاونین پرورشی مدارس آموزش و پرورش استان تهران با حضور مسئولان حوزه و آموزش و پرورش تهران برگزار شد .

به گزارش سرویس استان های خبرگزاری «حوزه» از تهران، همایش تبیین طرح تربیتی ویژه روحانیون مدارس امین و معاونین پرورشی مدارس آموزش و پرورش استان تهران در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم در حال برگزاری است.

حجت الاسلام بابادایی در حاشیه این مراسم به خبرنگار حوزه گفت:  این همایش با همکاری مرکز مدیریت استان تهران  و  اداره کل اموزش پرورشی آموزش و پرورش استان تهران برگزار می گردد.

معاون تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه علمیه استان تهران، هدف از برگزاری این همایش را هم اندیشی و همگرایی بیشتر بین روحانیون مدارس امین و مسئولین مدارس آموزش و پرورش اعلام و خاطر نشان کرد: از دیگر اهداف این همایش بیان اهمیت مدارس امین می باشد تا با رویکردی جدی تر طرح تربیتی ارائه شده به روحانیون و معاونین پرورشی آنرا با دقت مطالعه نموده و در مدارس اجرا کنند

در این مراسم رئیس و معاونین مرکز مدیریت حوزه تهران و معاونین پرورشی مدارس آموزش و پرورش و روحانیون مدارس امین حضور دارند.

گفتنی است: در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین غفوری، مدیر حوزه تهران و دکتر ابوطالبی معاون پرورشی اداره کل شهر تهران  به ایراد سخن خواهند پرداخت.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha