یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گفت: دشمن امروز جنگ فکری و فرهنگی را برای سست کردن عقاید و باورهای اخلاقی، معنوی جوانان بکار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری عصر امروز در "همایش طلایه داران فردا" در جمع دانش آموزان پسر عضو اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان اظهارداشت: جوانان آگاه و با بصیرت مسلمان و انقلابی با تمامی این نقشه های شوم مبارزه خواهند کرد و برای همیشه از آرمان ها و مبانی اسلام و انقلاب دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز جنگ فکری و فرهنگی را برای سست کردن عقاید و باورهای اخلاقی، معنوی جوانان بکار گرفته است تصریح کرد: در این خصوص جوانان باید با توکل بر خدا، تقویت ایمان و خویشتن داری از گناه بکوشند تا نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب بی اثر بماند.

این مقام مسئول گفت: شبهه و شهوت بعنوان دو تیر دشمن علیه جوانان مسلمان و شیعی محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور با اشاره به اینکه جوانی بهترین فرصت برای سعادت انسان هاست خاطر نشان کرد: جوانان با بهره گیری از این زمان بهتر است ،علاوه بر خودسازی معنوی با تلاش علمی روز به روز بر اقتدار و صلابت ایران اسلامی بیافزایند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری با اشاره به اینکه جوانان امروز با الگوگیری از جوانان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ،برای پیشرفت و توسعه ی این مرزوبوم تلاشی جانانه دارند اظهار داشت:امروز پیشرفت کشور در بسیاری از زمینه های اقتصادی،فرهنگی و اجتماعی مرهون تلاش جوانان متعهد ،مومن و انقلابی است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در ۵۰ سال آینده باید بر قله ی دانش جهان بایستیم اظهار داشت:امروز اتحادیه های انجمن های اسلامی در راستای تحقق خواسته معظم له تلاش می کنند و در این خصوص نقش بسزایی را ایفا خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور در پایان با اشاره به اینکه اتحادیه های انجمن های اسلامی در الگودهی و آگاه سازی به جوانان نیز نقشی موثر و سازنده دارند گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با فعالیت های خود در تحکیم باورهای اعتقادی و انقلابی جوانان فعالیت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha