یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید هاشم غیاثی - همایش بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی

حوزه/ فرمانده سپاه استان خراسان جنوبی، گفت: بسیج طلاب و روحانیون باید در راستای محرومیت زدایی فرهنگی قدم بردارد و جامعه را به سمت پیشرفت سوق دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، سردار سید هاشم غیاثی، فرمانده سپاه انصار الرضا(ع)، امروز در همایش بسیج طلاب و روحانیون خراسان جنوبی با اشاره به تشکیلاتی بودن بسیج، اظهار داشت: هفته بسیج نماد همت امت اسلامی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی  به دستور معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) در راستای پیشبرد اهداف یکپارچگی امت های اسلامی طراحی شده است.

وی در ادامه افزود:  امنیت و آرامش جامعه مدیون تدابیر امام راحل و مقام معظم رهبری و رشادتهای شهدا و ایثارگران و حضور به موقع بسیجیان در صحنه های مختلف جامعه بوده است.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) با اشاره به پتانسیل بسیج طلاب در عرصه ها مختلف جامعه، خاطر نشان کرد: بسیج طلاب و روحانیون باید در راستای محرومیت زدایی فرهنگی قدم بردارد، تا جامعه را به سمت پیشرفت هدایت کند، بسیج این ظرفیت را دارد، که با استفاده از اقشار مختلف جامعه در راستای حل بحران ها و نگرانی ها گام بردارد.

سردار غیاثی با اشاره به فعالیت 320 هزار بسیجی در استان خراسان جنوبی، خاطر نشان کرد: بسیج استان متشکل از 38 گردان امام حسین(ع) و 38 گردان بیت المقدس است که در سال 88 در هر شهرستان یک گردان راه اندازی شد.

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) در پایان اظهار داشت: 700 پروژه اقتصاد مقاومتی در دست اقدام است که تا الان 470 کارگاه در استان با اعتبار 12 میلیارد تومان به سرانجام رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha