جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کتاب بهترین انتخاب

حوزه/ کتاب «بهترین انتخاب»: نگاره هایی درباره علامه شعرانی از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی انتشار یافت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، کتاب «بهترین انتخاب»: نگاره هایی درباره زندگی علامه شعرانی به قلم علی باباجانی به چاپ رسیده است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم: یکی از روزهای خوب 1320بود که ابوالحسن شعرانی پا به عرصه گیتی گذاشت. با سن کمی که داشت یادگیریِ حروف ابجد و این همه علامت های بی معنی، سخت بود، اما اصرار پدر با تشویق های مادر در هم آمیخت تا ابوالحسن این مرحله را به خوبی طی کند و نوشتن و خواندن را بیاموزد.

جوان بود و پویا، بی وقفه می خواند و می خواند؛ مطالعه و تحقیق، کار روز و شبش بود. اصطلاحات علمی و دینی را حفظ می کرد.

یکباره به خود نگاه کرد، دید همه آن علوم را خوانده و برای آن که فراموش نکند، به تکرار آن ها پرداخت. همیشه شب و روز دور و برش پر از کتاب و وسایل نجوم بود. آن شب به خود اندیشید. در دلش چیزی جوانه زد و صدای غریبی در گوشش نواخت: علم برای معرفت است و معرفت، بذر عمل و طاعت. طاعت بی اخلاص ممکن نیست. این همه میسر نشود، مگر به توفیق خدا و توسل به اولیا.

کتاب «بهترین انتخاب»: نگاره هایی درباره زندگی علامه شعرانی به قلم علی باباجانی با شمارگان 1000 نسخه، 96 صفحه و قیمت 7000 تومان منتشر شده است.

علاقه مندان جهت تهیه کتاب به نشانی: دفتر مرکزی: تهران، تقاطع بزرگراه شهید مدرس و خیابان شهید بهشتی، پلاک 56 مراجعه کرده، یا با تلفن: 88520562- 88520274 -021 تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha