سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
امام حسین(ع)

حوزه/ جمعی از معاونین و مدیران مسجد مقدس جمکران با حضور در مرکز تخصصی امام حسین(علیه السلام) ویژه ناشنوایان از فعالیت‌های این مرکز با هدف بهره‌مندی از تجارب فرهنگی آن بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام عباس ابراهیمی معاون فرهنگی، حجت الاسلام هاشمیان معاون برنامه‌ریزی و سید مجید امامی رئیس مرکز نشر و پژوهش مسجد مقدس جمکران ظهر امروز با حضور در مرکز تخصصی امام حسین(علیه السلام) ویژه ناشنوایان، از فعالیت‌های این مرکز که با هدف ارتقای سطح فرهنگی و معرفت دینی ناشنوایان تاسیس شده بازدید کردند.

باسم العطوانی، مدیر مرکز تخصصی امام حسین(علیه السلام) ویژه ناشنوایان در این بازدید با اشاره به اینکه این مرکز چند ماه پیش به همت آستان قدس حسینی بصورت رسمی در استان کربلا افتتاح شد، اظهار کرد: این مرکز تخصصی برنامه ها و دوره های آموزشی خود را با هدف شکوفایی استعدادهای ناشنوایان آغاز کرده است.

وی با اشاره به اینکه این مرکز در زمینه ارائه خدمات فرهنگی و معرفتی به زائران ناشنوای کربلای معلی از سراسر دنیا فعالیت می‌کند، از تشکیل هیات و موکب ویژه ناشنوایان خبر داد.

مدیر مرکز تخصصی امام حسین(علیه السلام) ویژه ناشنوایان با اشاره به اینکه تمامی خدمات این موکب و هیات توسط ناشنوایان اداره می‌شود، تهیه و توزیع محصولات و بسته‌های فرهنگی ویژه ناشنوایان را یکی از فعالیت‌های این مرکز معرفی کرد.

باسم العطوانی در این دیدار جهت میزبانی از زائران ناشنوای ایرانی اعلام آمادگی کرد.

در ادامه دیدار در خصوص راهکارهای همکاری و بهره‌گیری از تجریبات این مرکز برای خدمت رسانی به زائران مسجد مقدس جمکران بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha