پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
آیت الله بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه از نمایشگاه معرفی فعالیت های پژوهشی خواهران طلبه با عنوان «سروش پژوهش» بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه، پیش از ظهر امروز با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران به بازدید از معاونت پژوهشی و نمایشگاه سروش پژوهش پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین جمشیدی، مدیر حوزه های علمیه خواهران پیش از این بازدید در نشست مشترکی که معاونان این مرکز و برخی  اعضای شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران نیز حضور داشتند، توجه جدی به پژوهش را در گروی تقویت بنیان علمی عنوان کرد و گفت: ما نیازمند به توجه جدی در ارتقای بنیه علمی حوزه خواهران هستیم.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حصاری، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران به ارائه گزارشی از اقدامات پژوهشی پرداخت و با اشاره به سه دوره تاسیس، تثبیت و بالندگی پژوهشی در این نهاد حوزوی، اظهار داشت: امروز حوزه علمیه خواهران دومرحله نخست را پشت سر گذاشته و به بالندگی رسیده است اگرچه تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

سپس آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، ابراز داشت: اقدامات پژوهشی صورت گرفته نشان دهنده تلاش و جدیت در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران است و امیدواریم مجموعه این فعالیت ها با قدرت و قوت و دقت تداوم یابد تا در آینده نزدیک شاهد پیشرفت و رشد بیشتری باشیم.    

همچنین فریبا علاسوند، عضو شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران نیز در سخنانی بر ضرورت گشایش فضای نقد آثار پژوهشی در حوزه تاکید کرد و ابراز داشت: فضای نقد آثار پژوهشی باید در حوزه گسترش داشته باشد و ملاحظات کنار گذاشته شود تا شاهد پیشرفت آثار باشیم.

خاطرنشان می شود در پایان این نشست، آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه از نمایشگاه معرفی فعالیت های پژوهشی خواهران طلبه با عنوان «سروش پژوهش» بازدید به عمل آورد.

در این نمایشگاه آثار قرآنی، برخی از آثار تالیفی خواهران، نشریات علمی پژوهشی، تحقیقات پایانی سطح دو و سه، دستاوردهای پژوهشی گروهی رشد2، دستاوردهای عرصه های پژوهشی، مقالات قرآنی انجمن ها و کانون های پژوهشی و گزارش فعالیت های حوزه علمیه خواهران در عرصه پژوهش به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/313/33         

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha