چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
تجمع طلاب و روحانیون

حوزه/ در پی اقدام جنایتکارانه ارتش نیجریه در کشتار شیعیان مظلوم این کشور، علما، اساتيد و طلاب حوزه علميه خراسان، در تجمع اعتراض آمیزی، این جنایت را محکوم کرده و خواستار آزادی شیخ زکزاکی شدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در پی اقدام جنایتکارانه ارتش نیجریه در کشتار شیعیان مظلوم این کشور و زخمی نمودن و دستگیری شیخ ابراهیم زکزاکی، علما، اساتيد و طلاب حوزه علميه خراسان، صبح امروز در تجمع اعتراض آمیزی، در جوار بارگاه ملکوتی رضوی، این جنایت را محکوم کرده و خواستار آزادی هرچه سریعتر رهبر شیعیان نیجریه و مجازات عاملان این جنایت وحشیانه شدند.

تجمع کنندگان  با در دست گرفتن پلاکارد ها و سر دادن شعار های "یا حجت بن الحسن عجل علی ظهورک"، "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "زکزاکی مجاهد آزاد باید گردد" و...، خشم و  انزجار خود را از جنایت ارتش نیجریه و سکوت مجامع بین المللی اعلام کرده و خواستار برخورد قاطع با عوامل کشتار شیعیان نیجریه و آزادی بدون قید و شرط شیخ ابراهیم زکزاکی شدند.

در این تجمع همچنین مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)  در سوگ شهدای نیجریه به مرثیه سرایی و در رثای آغاز امامت و ولایت حضرت ولیعصر(عج) به مدیحه سرایی پرداختند.

آیت الله علم الهدی نیز به عنوان سخنران این تجمع بزرگ، در سخنانی با محکومیت جنایت کشتار شیعیان نیجریه، به عوامل پشت پرده این فاجعه اشاره کرد و آن را توطئه ای آمریکایی – صهیونیستی خواند و خواستار رسیدگی سریع به این جنایت شد.

انتهای پیام

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha