شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
عباس حسینی پور یزد

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد گفت: در نشست هم اندیشی معاونین آموزش مصوب شد که کلاس های دروس نیم سال اول حوزه استان تا ۱۷ دی ماه ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور، در حاشیه نشست هم اندیشی معاونین آموزش مدارس علمیه استان یزد که در سالن اجتماعات مدرسه امام خمینی(ره)، برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: این نشست با هدف ارتقاء سطح کیفیت آموزش و هدف گذاری در حوزه آموزش حوزه استان یزد برگزار شد.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد درخصوص دومصوبه این نشست، افزود: در این نشست مصوب شد که امتحانات یک درس در هرپایه به صورت متمرکز و استانی برگزار شود و از سوی دیگر کلاس های دروس نیم سال اول حوزه استان د تا 17 دی ماه ادامه داشته باشد.

وی همچنین خبر از برگزاری آزمون مجدد حفظ قرآن و نهج البلاغه داد و گفت: این آزمون ویژه طلاب حافظ ثلث و نصف و کل قرآن کریم است که روز پنجشنبه 17 دی ماه، ساعت 8 صبح، در سالن اجتماعات مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار می شود.

معاون آموزش حوزه علمیه استان یزد خاطرنشان کرد: طلاب متقاضی شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به پنل شخصی خود در سامانه نجاح، اقدام به ثبت نام کنند.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha