چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام اسماعیل پور مدیر شاهچراغ

حوزه/ مدیر حرم احمدی و محمدی(ع)، از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی " کتاب صلاه الخاشعین" از آثار شهید آیت الله دستغیب در حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد.

حجت الاسلام اسماعیل پور، در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» در شیراز گفت: به منظور معرفی و ترویج آثار مکتوب و اندیشه های ارزشمند شهید آیت الله دستغیب، مسابقه بزرگ کتابخوانی" کتاب صلاه الخاشعین" از آثار برجسته و ارزنده این شهید بزرگوار را برگزار می کند.

مدیر حرم احمدی و محمدی(ع)، افزود: علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به سایت عشق کتاب به نشانی eshgheketab.shahecheragh.irwww. مراجعه و تا پایان دیماه سال جاری از طریق آزمون آنلاین در این مسابقه شرکت کنند.

وی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان برای خرید کتاب صلاه الخاشعین از آثار شهید دستغیب می توانند به حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام ، کتابخانه آستان مقدس، خیابان ملاصدرا ، ابتدای خیابان معدل، نبش کوچه 11، بچه های کتاب، تلفن: 32319707-071 یا به بلوار شهید مطهری (زرگری)، دانشکده علوم قرآنی، تلفن: 36264743-071 مراجعه کنند.

اسماعیل پور در پایان اظهار کرد: به 14 نفر از کسانی که در این دوره از مسابقات، امتیاز بالاتری را کسب کنند جوایز ارزشمندی از سوی حرم مطهر شاهچراغ(ع) اهداء خواهد گردید.

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha