یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024

برای نخستین بار نرم افزار مجموعه آثار شهید محراب، آیت الله سید عبدالحسین دستغیب(ره) به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی تولید و دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

مدیر بخش تولید معاونت بازرگانی مرکز نور درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اعلام این خبر، اظهارداشت: این نرم افزار حاوی متن کامل 28 جلد از آثار شهید آیت الله دستغیب(ره) در موضوعات مختلف می باشد.

سید مهدی هاشمی افزود: امام حسین (ع)، حضرت مهدی(عج)، ولایت، ایمان، اخلاق اسلامی، اسلام و خانواده، اصول دین، تفسیر، تقوا، داستان های اخلاقی، گناهان کبیره، معارف اسلامی، معراج، نماز، خضوع و خشوع از موضوعات این نرم افزار می باشد.

وی با اشاره به قابلیت های این نرم افزار گرانسنگ، ادامه داد:  جستجو در بیش از 8000 عنوان باب و سرفصل کتب از طریق فهرست گزینشی، شخصیت شناسی شهید دستغیب (ره) و اطلاعاتی چند درباره کتب برنامه، امکان استفاده از فیلم، صوت و تصویرهای مربوط به ایشان از امکانات این نرم افزار است.

مدیر بخش تولید معاونت بازرگانی مرکز نور اضافه کرد: متن قرآن کریم به همراه ترجمه و امکان جستجو در آیات، ارتباط واژگان متون برنامه با چند دوره لغت نامه، با امکان دسترسی به ریشه و مشتق کلمات، قابلیت پژوهشی به همراه امکانات: یادداشت برداری، ذخیره، ویرایش و چاپ متن از دیگر امکانات و قابلیت های نرم افزار مجموعه آثار شهید دستغیب(ره) می باشد.

برپایه این گزارش، علاقه مندان می توانند برای تهیه این نرم افزار به فروشگاه مجازی مرکز نور به نشانی www.noorshop.ir  مراجعه کنند.

 انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha