سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
آیت الله علما

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با تاکید بر این که دسیسه های دشمنان پایان ناپذیر است، گفت: تنها عامل استقامت و عزت مسلمانان در برابر دشمنان، تقویت وحدت و بصیرت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در همایش پرچمداران وحدت، در شهرستان صحنه با تبریک ایام ولادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق(ع)، بر ضرورت تحکیم وحدت میان مسلمانان تاکید کرد و گفت: اتحاد و یکپارچگی میان مسلمانان نقشه های دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به این که دسیسه های دشمنان علیه انقلاب و اسلام پایان پذیر نیست، ابراز داشت: دشمنان درصدد عملی کردن توطئه های خود با استفاده از غفلت و اختلاف مسلمین هستند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه دشمن شناسی را از ضرورت های امت اسلامی خواند و افزود: تنها عامل استقامت و عزت مسلمانان در برابر دشمنان، تقویت وحدت و بصیرت است.

وی، شیعه و سنی را برادر دانست و بیان داشت: اخوت و همدلی باید میان مسلمانان نسبت به گذشته دوچندان شود، زیار به حاشیه بردن وحدت آسیب های جدی به جهان اسلام وارد می کند.

آیت الله علما در پایان با اشاره به شعار "همدلی و هم زبانی"، تصریح کرد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب همواره نجات بخش و راهنمای ملت ایران است، لذا باید نسبت به اجرای فرامین ایشان اهتمام ویژه داشت.

انتهای پیام

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha