چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
محمد نبی حبیبی

حوزه/ دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: امروز جریان مقاومت اسلامی در صف اول مقابله با جباران و مستکبران زمان می باشد و این مقاومت نیازمند حضور جمعیت کثیر مسلمان در مقابل دشمنان قسم خورده خود است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، محمد نبی حبیبی، عصر امروز در کمیسیون احزاب اسلامی بیست و نهمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که در هتل استقلال تهران برگزار شد، اظهارداشت: حمایت از ملت مظلوم فلسطین تنها یکی از مأموریت های جریان مقاومت در جهان اسلام است.

وی افزود: امروز جریان مقاومت اسلامی در صف اول مقابله با جباران و مستکبران زمان می باشد و این مقاومت نیازمند حضور جمعیت کثیر مسلمان در مقابل دشمنان قسم خورده خود است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم که فعالیت حزبی سوای جریانات خاص سیاسی خود می تواند به این جریان کمک کند و به همین دلیل حزب مؤتلفه اسلامی زمینه ایجاد منشور و میثاق حامیان مقاومت را به این کنگره ارائه کرده است.

وی اظهار داشت: پس از بیان کلیات این میثاق و  پس از تصویب این جلسه باید کمیته هایی را مأمور کنیم که آن دسته از افعال سیاسی که احزاب باید در احزاب انجام دهند و مجموع این فعالیت هایی که منجر به نتیجه می شود را بررسی و اجرایی کنیم.

حبیبی خاطرنشان کرد: کلیات گفته شده و باید فعالیتی انجام داد تا حمایت ها به شکل جزیی و کاربردی در خصوص احزاب و ملت فلسطین انجام دهند.

وی گفت: بر این باور هستیم احزاب جامعه اسلامی ظرفیت عالی و قابل توجهی برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین دارند و باید با همین رویکرد علیه این غده سرطانی یعنی رژیم غاصب صهیونیستی مقابله کنند.

 

 

 

کانال تلگرام خبرگزاری رسمی حوزه

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha