سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
شیخ نمر

حوزه/ دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان در بیانیه‌ای شهادت آیت الله نمر را نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان دانست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، در بخشی از این پیام آمده: این مجاهد خستگی ناپذیر و نستوه نمونه‌ای آشکار در دفاع از حق طلبی بود که انتقام خون به ناحق ریخته‌اش دامنگیر حکام مستبد آل سعود را خواهد گرفت.

دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان در این پیام آورده است؛حکام بی کفایت و بی خرد آل سعود و استکبار با توطئه ها و نقشه های شوم خود در پی اختلاف و تفرقه بین مسلمانان هستند و ناکامی های خود را در پی مقاومت مردم مسلمان کشورهای یمن،سوریه،لبنان،عراق و....به این گونه جبران می کنند.

در ادامه این پیام آمده است؛این رفتار داعش گونه آل سعود نقض حقوق بشر و آزادی بیان است و خون به ناحق ریخته این مبارز نستوه نوید بخش زوال و نابودی قریب الوقوع این حکام مستبد است.

دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان لرستان ضمن تسلیت و تبریک شهادت این عالم مبارز به امام عصر،مسلمانان و شیعیان آرزوی همه مسلمانان از لوث و آلودگی حکام آل سعود و نجات حرمین شریفین از دست آنها را اعلام میدارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha