شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام مهدی سلیمانی تبار - مشهد اردهال

حوزه/ امام جمعه مشهد اردهال گفت: حکام آل سعود آنقدر مست قدرت و ثروت شده اند که از هیچ جنایاتی در جهت حفظ حکومت خود دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام سلیمانی تبار امام جمعه مشهد اردهال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان با اشاره به اقدام شنیع عربستان در به شهادت رساندن شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان گفت: شهادت شیخ نمر به دست سفاکانی اتفاق افتاد که در خدمت اهداف و منافع صهیونیسم هستند.

 وی افزود: قلوب همه شیعیان جهان، مسلمانان آزاده از شهادت این مرد بزرگ به درد آمد و نفرین مردم شیعه عربستان موجبات افول و اضمحلال و سرنگونی آل سعود را فراهم می کند.

استاد حوزه اصفهان  با اشاره به سردرگمی مقامات سعودی در پی تحولات کنونی جهان و منطقه و اینکه تفکر وهابیت در حال افول است گفت: عربستان در صدد بود خود را ام القرای جهان اسلام معرفی کند ولی اتفاقات و جنایات اخیر عربستان خط بطلانی بر خواسته های انان بود.

وی با اشاره به  حملات  وحشیانه  عربستان به کشور یمن و زن و بچه مردم همچنین صرف کردن هزینه های بسیارزیاد در سوریه برای از بین بردن محور مقاومت و یا در عراق با پشتیبانی داعش  دست به جنایت های بی شماری خاطرنشان کرد: آل سعود قصد دارند تا دست ایران را از این کشور ها کوتاه نمایند ولی در همه موارد شکست خوردند و به نظر می رسد  آل سعود با شهادت شیخ نمر،، حادثه نیجریه و حتی حادثه منی امسال، قصد انتقام جویی از نظام مقدس اسلامی را دارند.

وی با بیان اینکه عربستان تبدیل به عامل اجرایی صهیونیسم شده است گفت: شهادت شیخ نمر روحانی مبارز و عدالت خواه، نشان می دهداینها دست نشانده اسرائیل و آمریکا هستند و لذا عالم معنوی و رهبر شیعیان عربستان را که هیچ گناهی نداشت را با ایجاد یک دادگاه جعلی به عنوان یک عنصر ضد امنیتی قلمداد کردند و به شهادت رساندند در صورتی که او چیزی جز عدالت و برابری را برای جمعیت شیعه عربستان طلب نکرد.

امام جمعه مشهد اردهال با بیان اینکه در طی دو سال حبس شیخ نمر، وی از کمترین حقوق حتی مداوای پای تیر خورده اش هم برخوردار نبود، افزود: تفکر وهابیت در حال انتقام گرفتن از تشیع است.

وی در پایان با بیان اینکه اعدام شیخ نمر توطئه مذهبی آل سعود است، یادآورشد:حکام آل سعود آنقدر مست قدرت و ثروت شده اند که از هیچ جنایاتی در جهت حفظ حکومت خود دریغ نمی کنند و لذا این اقدامات آنها چیزی جز نفرت جامعه اسلامی را به دنبال نخواهد داشت و حتی شاهد هستیم که اهل سنت هم در قبال اعدام شیخ نمر موضع گرفتند و ان شاء الله خون به ناحق ریخته شده شیخ نمر ضامن ریشه کنی آل سعود خواهد شد

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha